نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 30 مرداد 1397
ساعت 09:00

تریلر جدید Just Cause 4 با محوریت رونمایی از طوفان تورنادو

5 از 5

اسکوئر انیکس به تازگی تریلر جدیدی از بازی Just Cause 4 منتشر کرده که در آن، یک تورنادوی عظیم و سلاح‌های جدید ریکو را می‌بینیم.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با نزدیک‌تر شدن هر چه بیشتر شروع رویداد Gamescom 2018، کمپانی Square Enix به تازگی یک گیم‌پلی تریلر جدید از بازی موردانتظار و جهان‌باز Just Cause 4 منتشر کرده است. این تریلر، اولین نمایش‌ها از «طوفان‌های مخرب تورنادو» در بازی را نمایش می‌دهد که گفته می‌شود «یکی از چهار وضعیت آب و هوایی» موجود در بازی خواهد بود. این تریلر نیز با محوریت قهرمان این سری یعنی Rico Rodriguez است.

در این تریلر، ریکو در مرحله‌ای قرار دارد که باید یک تورنادو عظیم را تغییر جهت بدهد؛ طوفانی که به شکل پویا و پیوسته محیط اطراف خود را تخریب می‌کند. او ماموریت را با فرود روی یک خودرو ویژه به نام «Storm Chaser» شروع می‌کند. با ادامه حرکت در داخل این ماشین، تورنادو نمایش پیدا می‌کند که هر چیزی در سر راه خود را از جا کنده و به اطراف پرتاب می‌کند. در این زمینه کارگردان بازی گفته که «هر چیزی که در محیط دیده می‌شود، به شکل زنده و همزمان برای نحوه تخریب مورد محاسبه قرار می‌گیرد». ریکو سپس به یک فرودگاه تحت کنترل مزدوران می‌رسد و باید توپ‌های مخصوص wind cannons را که مانع نزدیک شدن تورنادو می‌شود تخریب کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را مشاهده کنید:

 

اسکوئر انیکس در جریان کنفرانس E3 2018 بود که رسما بازی «جاست کاز 4» را رونمایی کرد؛ با این وجود این فقط یک رونمایی رسمی بود چون قبل از آن، بازی دو بار لیک شده بود. در این بازی سلاح‌ها و تجهیزات جدیدی معرفی شده که در این زمینه، grappling hook هم همان‌طور که در تریلر شاهد بودیم مجددا بازگشته است. همچنین در تریلر، سلاح‌های جدیدی نیز معرفی شد که به گفته کارگردان داستانی بازی، «گزینه شلیک ثانویه» نیز دارند و برای مثال یکی از این سلاح‌ها که در تریلر دیده شد، امکان پرتاب کردن نوعی «پهپاد یا Drone» را هم داشت که ریکو، از آن به عنوان یک محل اتصال grappling hook نیز می‌توانست استفاده کند.

بازی Just Cause 4 قرار است در روز ۴ دسامبر (۱۳ آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. این بازی همچنین در دو نسخه استاندارد و گلد منتشر می‌شود که نسخه گلد، قیمتی ۹۰ دلاری خواهد داشت و شامل season pass و سایر محتواهای دیجتال بازی خواهد بود. همچنین پیش‌خرید کنندگان نسخه گلد بازی، می‌توانند یک روز زودتر از موعد انتشار، بازی را دریافت کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.