نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 26 مرداد 1397
ساعت 09:00

Sekiro: Shadows Die Twice در لاین‌آپ اکتیویژن برای رویداد Gamescom قرار دارد

0 از 5

From Software تایید کرده که بازی Sekiro: Shadows Die Twice یکی از عناوین قابل تجربه لاین‌اپ اکتیویژن در Gamescom 2018 خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ چند هفته پیش تعداد بسیار زیادی بازی جدید در رویداد E3 2018 به نمایش درآمد و قرار است همین موضوع، در رویداد موردانتظار Gamescom نیز تکرار شود. گیمزکام 2018 که از چند روز دیگر یعنی روز ۲۱ آگوست شروع و تا ۲۵ آگوست (۳۰ مرداد - ۳ شهریور) ادامه پیدا می‌کند، یکی دیگر از رویدادهای بزرگ گیمینگی جهان است و بسیاری از کمپانی‌های بزرگ، تاکنون فهرست عناوین خود برای نمایش در این رویداد را معرفی کرده‌اند. در واقع، تاکنون مایکروسافت، نینتندو، اسکوئر انیکس، Bethesda و کپ‌کام لاین‌آپ عناوین خود در این رویداد را اعلام کردند و به تازگی، کمپانی Activision نیز به این جمع پیوسته است.

اکتیویژن در فهرست خود برای این رویداد چندین بازی معرفی کرده که البته در یک سورپرایز جالب، جدیدترین محصول استودیو From Software یعنی بازی Sekiro: Shadows Die Twice نیز در میان «عناوین قابل بازی» اکتیویژن قرار دارد. ما اکنون همچنین می‌دانیم که بسیاری از بازی‌های بزرگ دیگر از جمله Call of Duty: Black Ops 4، Spyro Reignited Trilogy و بسته الحاقی Forsaken بازی Destiny 2 نیز از جمله عناوینی هستند که نسخه دمو آن‌ها در این رویداد قابل تجربه برای شرکت‌کنندگان خواهد بود. به این ترتیب به زودی، گیم‌پلی ویدیوهای جدیدی از این عناوین که تاریخ انتشارشان تا چند ماه آینده خواهد بود نیز منتشر می‌شود.

البته این موضوع پیرامون Sekiro: Shadows Die Twice مطرح نیست و با توجه به اینکه تا زمان عرضه این بازی، زمان زیادی (سال ۲۰۱۹) باقی مانده است، امکان تجربه و یا نمایش گیم‌پلی ویدیوهای جدید از آن می‌تواند برای طرفداران بسیار جذاب باشد؛ این خصوصا با در نظر گرفتن این حقیقت است که این رویداد اولین محل برای نمایش عمومی صحنه‌های گیم‌پلی این بازی خواهد بود. پیش از این، گیم‌پلی بازی به شکل خصوصی برای برخی منتقدین و تحلیلگران نمایش داده شده بوده که بسیاری از آن‌ها، جدیدترین محصول From Software را نیز مورد تحسین قرار داده بودند.

در این زمینه، بازی Shadows Die Twice البته تنها بازی قابل تجربه در این رویداد نیست که زمان نسبتا زیادی تا عرضه آن باقی مانده، و ما می‌دانیم که بازی Devil May Cry 5 نیز در طی این رویداد گیم‌پلی دمو قابل تجربه خواهد داشت.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice قرار است در اوایل سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.