نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 26 مرداد 1397
ساعت 08:00

سونی تاکنون ۳ میلیون PlayStation VR فروخته است

0 از 5

شرکت سونی به تازگی جزئیات آماری جالبی را درباره پلتفرم PlayStation VR و همچنین تاریخ عرضه بازی‌های موردانتظار آن را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی اخیرا اعلام کرده که هدست‌های واقعیت مجازی خانواده پلی‌استیشن یعنی «PS VR»، از زمان عرضه خود در اکتبر ۲۰۱۶ تاکنون، بیش از ۳ میلیون واحد در جهان فروش داشته است. این کمپانی ژاپنی، در ادامه این گزارش گفته که آن‌ها تاکنون ۲۱٫۹ میلیون بازی و «تجربه» نیز برای این محصول خود به فروش رسانده‌اند. در بیانیه سونی آمده است:

ما دوست داریم از تمامی طرفدارانمان به خاطر این حمایت بی‌نظیر تشکر کنیم، و بگوییم که تا چه حد از این موضوع هیجان‌زده هستیم که تعداد بسیار زیادی از گیمرها تاکنون فرصت تجربه جادویی VR و وارد شدن به دنیاهایی شدیدا مجذوب‌کننده را داشته‌اند و حواس‌شان را تقویت کرده‌اند.

در همین زمینه، سونی یک فهرست از ۱۰ بازی برتر VR که بیش از همه تجربه شده‌اند را نیز منتشر کرده است. در این زمینه، نسخه واقعیت مجازی بازی نقش‌آفرینی و شدیدا مورد تحسین Skyrim VR در صدر این فهرست قرار دارد و در جایگاه دوم، بازی انحصاری سونی برای این پلتفرم یعنی PlayStation VR Worlds دیده می‌شود. در این زمینه بازی‌های Rec Room، Resident Evil 7 و The Playroom VR نیز در جایگاه‌های سوم تا پنجم، به عنوان ۵ بازی برتر این پلتفرم معرفی شده‌اند.

در انتها نیز سونی تاریخ عرضه دو بازی جدید و موردانتظار دیگر برای PlayStation VR را هم مشخص کرده است؛ بازی اول، یک عنوان boxing به نام Creed: Rise to Glory خواهد بود که در ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) منتشر می‌شود و بازی دوم، یک عنوان شوتر علمی - تخیلی به نام Evasion است که در ۹ اکتبر (۱۷ مهر) عرضه می‌شود. این پلتفرم به گفته سونی در حال حاضر دارای کتابخانه‌ای با بیش از ۳۴۰ بازی و تجربه است. شما در ادامه فهرست ۱۰ بازی برتر «پلی‌استیشن وی‌آر» را نیز مشاهده می‌کنید:

 

۱۰ بازی برتر PS VR که بیش از سایر عناوین بازی شده‌اند:

  1. The Elder Scrolls V: Skyrim VR
  2. PlayStation VR Worlds
  3. Rec Room
  4. Resident Evil 7 biohazard
  5. The Playroom VR
  6. Job Simulator
  7. Until Dawn: Rush of Blood
  8. Batman: Arkham VR
  9. Farpoint
  10. Superhot VR
 
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.