نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 مرداد 1397
ساعت 08:00

Bethesda لاین‌آپ خود برای Gamescom 2018 را معرفی کرد

0 از 5

کمپانی Bethesda اخیرا در بیانیه‌ای، برنامه‌های خود برای حضور در رویداد Gamescom 2018 را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کم‌تر از یک ماه دیگر، رویداد جهانی و بزرگ Gamescom 2018 در کشور آلمان برگزار خواهد شد که به طور سنتی، شرکت‌ها و ناشران بزرگ نیز معمولا برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور در این رویداد سالانه دارند. به تازگی کمپانی بزرگ Bethesda Softworks نیز لاین‌آپ خودش برای نمایش در این رویداد را اعلام کرده است که هم شامل نمایش‌های جدید و هم گیم‌پلی دموهای قابل بازی جدید خواهد بود.

در میان این بازی‌ها، البته جذاب‌ترین عناوین مربوط به IPهایی هستند که پیش از این نیز معرفی شده یا نمایش‌هایی از آن‌ها به اشتراک گذاشته شده بود. از جمله این بازی‌ها، بازی شوتر مورد انتظار استودیو id Software یعنی Rage 2 و بازی موبایلی The Elder Scrolls: Blades است. به گفته بتزدا، شرکت‌کنندگان در رویداد می‌توانند تجربه یک گیم‌پلی دمو از عنوان The Elder Scrolls Online: Summerset هم داشته باشند. پیرامون این بازی، این کمپانی اعلام کرده که بازیکنان از هم‌اکنون امکان خرید بازی را هم دارند. این بازی و سایر بازی‌های قابل بازی نیز از طریق غرفه مخصوص Bethesda در سالن هشتم محل برگزاری رویداد قابل دسترسی هستند.

Bethesda به علاوه یک بازی واقعیت مجازی (VR) نیز برای معرفی دارد؛ به این ترتیب بازی جدیدا معرفی شده Wolfenstein: Cyberpilot هم به شکل یک گیم‌پلی دمو قابل تجربه از طریق هدست‌های HTC Vive Pro در دسترس شرکت‌کنندگان خواهد بود. گفتنی است که برای تجربه این بازی، طرفداران باید به سالن دیگری در غرفه Gamez.de بروند.

با توجه به این برنامه، احتمالا برخی طرفداران از غیبت بزرگ‌ترین بازی امسال بتزدا یعنی Fallout 76 در این رویداد ناامید شده‌اند، ولی باید در نظر گرفت که این کمپانی قبلا هم وعده داده بود که طرفداران باید به منظور تجربه زودهنگام گیم‌پلی بازی، تا ماه اکتبر (مهر - آبان) و عرضه بتای عمومی آن صبر کنند. در دیگر خبرها پیرامون Bethesda، رویداد گیمزکام 2018 البته تنها مکانی نیست که این کمپانی در ماه آینده قصد حضور در آنجا را دارد و آن‌ها، قرار است در رویداد QuakeCon هم نمایش‌هایی از برخی بازی‌های موردانتظارشان را نیز داشته باشند.

رویداد Gamescom 2018، کمتر از یک ماه دیگر و در روزهای ۲۱ تا ۲۵ آگوست (۳۰ مرداد تا ۳ شهریور) در کشور آلمان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.