نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 مرداد 1397
ساعت 13:00

ماد Grand Operations در زمان عرضه Battlefield V در دسترس خواهد بود [بروزرسانی شد]

0 از 5

به تازگی استودیو DICE اعلام کرده که یکی از مهم‌ترین مادهای معرفی شده Battlefield V، در زمان عرضه بازی در دسترس نخواهد بود.

بروزرسانی: درحالی که خبر اولیه EA مبنی بر عدم وجود این ماد در روز عرضه بازی «بتلفیلد 5» بود، به تازگی این کمپانی متن پست وبلاگ خود را اصلاح کرده و این خبر را «یک اشتباه از جانب ویرایشگر» عنوان کرده است. در خبر بروزرسانی شده، به این نکته اشاره شده که این ماد در همان روز عرضه بازی، در دسترس قرار خواهد داشت. شما در ادامه متن خبر اورجینال را نیز مشاهده می‌کنید:

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو DICE به تازگی اعلام کرده که در میان محتواهای بازی موردانتظار Battlefield V در زمان عرضه، ماد جدید Grand Operations را که در زمان رونمایی رسمی بازی معرفی شده بود همراه نخواهد داشت. به گفته دایس، اولین محتوای Grand Operation از بین انبوهی از Grand Operationهای بعدی، قرار است در «مدت کوتاهی پس از عرضه» بازی منتشر شود. دایس در این زمینه گفته است:

Grand Operationها بالاترین سطح تجربه بخش چندنفره هستند، و طوری طراحی شدند که به شکل پیوسته و یکپارچه نقشه‌ها و مادهای Battlefield V را نمایش می‌دهند. هر Grand Operation قرار است یک تجربه داستان‌محور قوی براساس وقایع تاریخی واقعی باشند. مدت کوتاهی پس از عرضه رسمی بازی، شما قادر به نقش‌آفرینی در اولین Grand Operation خواهید بود. در ماه بعدی نیز، شما به مبارزه در دیگر میدان‌های جنگی دیده نشده جنگ جهانی دوم ادامه خواهید داد.

عدم وجود محتوای Grand Operations برای بازی «بتلفیلد 5» در زمان عرضه، بیشتر از این جهت عجیب است که دایس و EA از همان زمان معرفی بازی، مانور بسیار زیادی درخصوص این بخش داستان‌محور داده بودند. همچنین در دوران برگزاری E3 2018 نیز این ماد قابل بازی بود و حتی در دوره برگزاری خصوصی آلفای اخیر هم امکان تجربه این بخش وجود داشت. به طور کلی، عدم حضور این ماد به عنوان یکی از پررنگ‌ترین بخش‌های تبلیغاتی بازی در میان محتواهای اصلی زمان عرضه بازی، کمی غیرعادی و عجیب است. با این حال دایس وعده عرضه این ماد در آینده نزدیک را داده، که احتمالا می‌توان در چند روز یا حداکثر یک هفته بعد از عرضه بازی اصلی را برای این انتشار متصور بود.

به هر شکل، دایس تاریخ انتشار دقیقی هم برای این ماد اعلام نکرده که همین هم باعث حتی ابهام‌های بیشتر می‌شود. بازی Battlefield V طبق وعده قرار است در روز ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.