نویسنده: مهدی افتخاری جمعه، 22 تیر 1397
ساعت 19:10

CD Projekt Red: عنوان Cyberpunk 2077 به زمان بیشتری احتیاج دارد

5 از 5

طبق گفته سازندگان سایبرپانک، این بازی به زمان بیشتری نیاز دارد.

سایبرپانک 2077 جزء آن دسته از بازی‌هایی است که ما بی صبرانه منتظر دیدن محتوایی از گیم پلی یا منتشر شدن اطلاعات جدیدی در مورد آن هستیم. اما متاسفانه به نظر می‌رسد که باید انتظاری بیشتری بکشیم.

تعداد اندکی از خبرنگاران خوش شانس بودند و توانستند تریلری از گیم پلی بازی را در E3 2018 مشاهده کنند. به گفته تمامی این خبرنگاران، بازی فوق العاده و بی‌نظیر است. با این وجود، مایک پاند اسمیت، سازنده اصلی سایبرپانک، می‌گوید به نمایش نگذاشتن تریلر گیم پلی به طور عمومی تصمیم عاقلانه‌ای بود.

او در مصاحبه با IGN گفت:

سایبرپانک 2077 دقیقا همان بازی است که من می‌خواستم درست کنم. گاهی به سایبرپانک نگاه می‌کنم و با خود می‌گویم این عالیست. اما یکی از لازمه‌ها رسیدن به اوج کمال زمان است، ما برای خلق کردن این بازی به عالی‌ترین شکل ممکن وقت بیشتری لازم داریم.

او همچنین اضافه کرد که نشان ندادن گیم پلی بازی به کل دنیا تصمیم درستی بود، چرا که از نظر او تیم سازنده برای رسیدن به اهداف خود به زمان و حریم خصوصی نیاز دارند.

ما قصد داریم کاری را انجام دهیم که هیچ شرکت دیگری تا به حال انجام نداده است، بنابراین به زمان کافی و کمی حریم خصوصی احتیاج داریم.

عنوان سایبرپانک 2077 هنوز در مراحل اولیه تولید یا Pre-Alpha به سرمی‌برد، بنابراین زمان زیادی تا انتشار آن باقی مانده است. اما اگر نظراتی که در مورد بازی داده شده حقیقت داشته باشند، مطمئنا این عنوان ارزش صبر کردن را خواهد داشت. می‌توانید آخرین تریلری که از بازی منتشر شد را در اینجا مشاهده کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.