نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 21 تیر 1397
ساعت 09:00

راک‌استدی در San Diego Comic-Con هم بازی معرفی نمی‌کند

0 از 5

Rocksteady پس از عدم حضور در رویداد E3 2018، قصد معرفی بازی بعدی خود در کامیک‌کان سن دیگو را هم ندارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از مهم‌ترین شایعات در دوره قبل از شروع E3 2018، احتمال معرفی بازی جدیدی از استودیو Rocksteady در این رویداد بود که درنهایت هم محقق نشد. این استودیو که بیشتر به خاطر ساخت بازی‌های بزرگ کامیک بوکی، خصوصا عناوین سری «Batman Arkham» شناخته می‌شود، احتمال جدیدی درباره آن‌ها وجود داشت که این بار در جریان رویداد هفته آینده San Diego Comic-Con 2018، سرانجام شاهد رونمایی از بازی جدیدشان باشیم. با این حال همچون E3 2018، راک‌استدی در رویداد بزرگ بعدی هم حضور نخواهد داشت.

خبر اخیر اولین بار توسط جیمی واکر، کارگردان استودیو راک‌استدی از طریق حساب توییتر او منتشر شد، و به دنبال‌کنندگان خود گفت که آن‌ها نبایستی انتظار معرفی بازی پروژه بعدی استودیو را در رویداد «کامیک-کان سن دیگو» داشته باشند. او در این زمینه نوشت:

اخیرا طرفداران شروع به پرسیدن این سوال کردند که آیا RocksteadyGames در رویداد SDCC امسال حاضر می‌شود یا خیر. باید بگویم که ما واقعا دوست داریم که در آنجا باشیم، ولی هنوز آماده صحبت کردن از بازی بعدی‌مان نیستیم.

پس از این و در جریان پرسش و پاسخ‌های بعدی، واکر درباره این که طرفداران درنهایت چه موقعی می‌توانند اطلاعات بیشتری از پروژه آن‌ها را دریافت کنند، پاسخ داد که «[در آن زمان] شما متوجه خواهید شد!»

گفتنی است که بی‌خبری و شایعات درباره بازی بعدی این استودیو بسیار زیاد بوده است؛ این با در نظر گرفتن این واقعیت است که آخرین بازی منتشر شده از آن‌ها، بازی Batman: Arkham VR بود که در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن VR و سپس برای PC عرضه شد. قبل از آن هم راک‌استدی بازی Batman: Arkham Knight را در ژوئن ۲۰۱۵، برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه کرد. بسیاری معتقد بودند که با توجه به اینکه حالا بیش از سه سال است که از عرضه یک بازی از سری «بتمن آرکام» می‌گذرد، راک‌استدی درنهایت در E3 2018 از بازی بعدی خود رونمایی کند. با این حال این استودیو هیچ‌گونه نمایش یا اطلاعات جدیدی در خلال رویداد E3 2018 نداشت که باعث ناراحتی بخش زیادی از طرفداران شد. این اتفاق نیز در ادامه باعث انتشار یک بیانیه و پوزش‌خواهی از طرفداران گردید. به هر شکل باید در نظر گرفت که استودیو حتما به زمان بیشتری برای توسعه پروژه خود نیاز دارد، و به همین خاطر هم قصد دارند تا از رویداد کامیک‌کان سن دیگو هم چشم‌پوشی کنند.

از طرفی دیگر، یکی از گزارش‌های رسمی درباره بازی بعدی استودیو، این بود که سازندگان ادعا کرده بودند که «بازی جدید، از بسیاری جهات تجربه‌ای کاملا متفاوت از همه بازی‌های قبلی راک‌استدی خواهد شد». در این زمینه این تاخیر طولانی ممکن است به همین موضوع مرتبط باشد، و تیم توسعه به خاطر رویکرد کاملا متفاوتی که برای آن پروژه در نظر گرفته شده، به سکوت و زمان بیشتری نیاز داشتند. به هر شکل آنچه که قطعی است، طرفداران زیادی منتظر عرضه پروژه بعدی Rocksteady هستند و با در نظر گرفتن کیفیت بالای عناوین قبلی این استودیو، می‌توان انتظار یک بازی بسیار بزرگ را از آن‌ها داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.