نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 19 مرداد 1399 - 09:00
0 از 5

ظاهرا مراحل ساخت بازی Suicide Squad از سال 2016 شروع شده است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ براساس ادعای یک خبرنگار شناخته‌شده صنعت گیم، راک‌استدی مراحل ساخت Suicide Squad را از سال 2017 - 2016 شروع کرده است.

استودیو محبوب Rocksteady، اخیرا پروژه خود را پس از مدت‌ها بی‌خبری اعلام کرد، و حالا طرفداران منتظر دریافت اطلاعات کامل‌تری از بازی Suicide Squad در رویداد خبری پیش روی DC Fandome هستند. استودیو راک‌استدی برای چندین سال در سکوت خبری قرار داشت و این موضوع باعث بروز گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی پیرامون بازی بعدی آن‌ها شده بود. پیرامون بازی Suicide Squad، به تازگی یک خبرنگار مطرح صنعت گیم گفته که استودیو از حدود سه سال پیش مراحل ساخت این بازی را شروع کرده بود. جیسون شرایر خبرنگار وب‌سایت بلومبرگ در این زمینه در حساب رسمی توییتری خود چنین گفته است.

چند مبحث اضافی درباره رونمایی Suicide Squad وجود دارد: استودیو WB Montreal از قبل روی یک بازی Suicide Squad کار می‌کرد که آن پروژه در سال 2016 لغو شده بود. در مقطعی بین اواخر 2016 یا 2017، راک‌استدی پروژه خودش از Suicide Squad را شروع کرد. این بازی قرار است در DC Fandome نمایش داشته باشد، ولی من مدتی بود که چنین انتظاری نداشتم.

گفتنی است این یک خبر غیررسمی و گمانه‌زنی محسوب می‌شود که توسط سازندگان یا ناشر بازی تایید نشده است. با این حال منبع این گمانه‌زنی یعنی جیسون شرایر، همواره به عنوان یک اینسایدر نسبتا قابل اعتماد شناخته می‌شود. همان‌طور که اشاره شد، بازی Suicide Squad در رویداد خبری پیش روی DC Fandome در روز 22 آگوست (1 شهریور) به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.