نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 23 مرداد 1399 - 15:00
0 از 5

باطری کنترلر PS5 به نسبت PS4 بیش از 50% ظرفیت بیشتری دارد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ براساس ادعای یک کاربر توییتر، ظرفیت باطری قابل شارژ DualSense بیش از 50٪ بیشتر از DualShock 4 است.

سونی برای کنسول نسل بعدی PS5، کنترلرهای جدید و متفاوتی را با عنوان DualSense معرفی کرده، که از قابلیت‌های کاملا تازه‌ای هم برخوردار است. به طور کلی، این شرکت مانور زیادی روی تفاوت داشتن اساسی حس کار کردن با DualSense به نسبت کنترلرهای فعلی DualShock 4 داده است. یکی از قابلیت‌هایی که سونی برای DualSense معرفی کرده بود، بالا رفتن قابل توجه ظرفیت باطری کنترلر جدید بوده است. گفتنی است که یکی از ایرادهایی که به DualShock 4 وارد می‌شود، پایین بودن عمر باطری شارژی این اکسسوری است که ظاهرا سونی توجه خاصی روی حل مشکل در DualSense داشته است.

پیرامون ظرفیت باطری DualSense، کاربری در توییتر که ادعا دارد برای شرکتی طرف قرار داد با سونی و مایکروسافت کار می‌کند، اخیرا تصاویری از DualSense در دست را منتشر و اطلاعات جالبی از آن به اشتراک گذاشته است. در یک نکته جالب، او تصویری ادعایی از باطری کنترلر را هم نمایش داده که ظرفیت 1560mHh بر روی آن دیده می‌شود. در صورتی که تصویر باطری واقعا متعلق به کنترلر PS5 باشد، می‌توان گفت که عمر شارژ باطری‌های کنترلر جدید بیش از 50٪ بیشتر از مدل‌های جدید DualShock 4 است. گفتنی است که کنترلرهای اورجینال DualShock 4 ظرفیت باطری 800mAh و مدل بازنگری شده که از سال 2016 عرضه شدند نیز 1000mAh ظرفیت داشتند. شما در ادامه تصویر ادعایی از این باطری را مشاهده می‌کنید.

dualsense battery

باید توجه داشت که این گزارش، یک ادعای دست اول از منبعی ناشناخته است و باید به عنوان یک شایعه در نظر گرفته شود. سونی در گذشته وعده داده بود که قطعات داخلی کنسول PS5 را به نمایش خواهد گذاشت، ولی پیرامون کنترلر چیزی گفته نشده است. این کاربر البته ادعاهای دیگری هم داشته و گفته که کنترلر جدید، ظاهرا از قابلیت «شارژ سریع / Fast Charging» هم پشتیبانی می‌کند. او همچنین گفته که کار کردن با آنالوگ‌ها نیز تا حد زیادی حس کار با آنالوگ‌های DualShock 4 را دارد. او درباره Adaptive Trigger و Haptic Feedback نیز گفته که این‌ها فن‌آوری‌هایی پیچیده هستند و حس متفاوتی را منتقل می‌کنند.

سونی کنسول بازی PlayStation 5 را در تعطیلات پایانی سال 2020 عرضه می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.