نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 03 شهریور 1397
ساعت 08:52

انتخاب‌های Anthem شخصی‌تر از عناوین گذشته‌ی BioWare خواهند بود

0 از 5

انتظار انتخاب‌های شاخه‌ای و تأثیرگذار عصر اژدها و مس‌افکت را نداشته باشید

بازی جدید استودیوی بایوویر از خیلی لحاظ جذاب به نظر می‌رسد، اما برخی از طرفداران‌ قدیمی این شرکت هنوز درباره‌ی داستان بازی نگران هستند. عناوین بایوویر همیشه دارای داستانی عظیم و چندشاخه بوده‌اند که تحت تأثیر انتخاب بازیکنان جلو می‌رفت، اما این نوع داستان در دنیای آنلاین انتم چگونه روایت خواهد شد؟

به گفته‌ی بایوویر، بازیکنان قادر به تصمیم‌گیری در مورد مسائلی در پایگاه‌های بازی (مثل Fort Tarsis) هستند؛ اما آیا این انتخاب‌ها داستان بازی به شکل قابل توجهی تغییر خواهند داد؟ به توجه به حرف‌های آقای Jonathan Warner، روی این مسئله حساب باز نکنید:

بازیکنان قدرت انتخاب خواهند داشت. فکر می‌کنم در انتم، از آنجایی که یک بازی نقش‌آفرینی اجتماعی دنیای مشترک است، ما روی چند شاخه بودن داستان تمرکز کمتری می‌گذاریم و آن را به سمت شخصی بودن سوق می‌دهیم. انتخاب کردن در این بازی وجود خواهد داشت اما تمرکز آن در این عنوان کمی متفاوت خواهد بود.

WCCFanthem4

در هر صورت بایوویر این بار قصد دارد فضایی اجتماعی در این بازی بسازد و به این منظور، بازیکنان باید تا حدودی هم مسیر باشند.

ما میخواستیم کاری کنیم که دنیای بازی، یک فضای مشترک واقعی را تداعی کند. چرخش شب و روز و آب و هوای بازی کاملاً با هم سینک هستند؛ مثلا اگر من در انگلستان باشم و شما در کانادا، حتی اگر در یک گروه هم بازی نکنیم و فردا با هم در اسکایپ صبحت کنیم ممکن است به هم بگوییم : "دیشب طوفان رو دیدی؟ خیلی باحال بود! من این کارو انجام دادم." ما تجربه‌ای و موضوعی مشترک برای صبحت کردن خواهیم داشت، حتی با اینکه با هم بازی نکردیم.

آقای وارنر درباره‌ی حمایت بعد از عرضه‌ی بازی نیز حرف زد؛ ظاهراً قرار است تا مدت زیادی بعد از انتشار انتم برای آن محتوای "جدید و جالب" عرضه شود و به همین خاطر، بیشتر استودیوی بایوویر فعلاً روی این عنوان تمرکز کرده‌اند.

به هر حال انتم قرار است تجربه‌ای متفاوت از عناوین قبلی این استودیو شود. شاید خودشان سعی می‌کنند این موضوع را نفی کنند، اما ظاهراً داستان‌سرایی این بار از اهمیت کمتری برخوردار خواهد بود. بعضی‌ها از این موضوع ناراحت هستند اما بعد از شکست Mass Effect: Andromeda، شاید امتحان مسیری جدید بهترین کار برای این استودیو باشد.

Anthem، سوم اسفندماه سال جاری برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد. کاربران اشتراک Origin Access Premier می‌توانند یک هفته زودتر، 26 بهمن به این عنوان دسترسی پیدا کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.