نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 شهریور 1397
ساعت 08:00

Forza Horizon 4 مشکلات فنی زمان عرضه بازی قبلی در PC را ندارد

5 از 5

استودیو Playground Games به تازگی اطلاعات جدیدی را پیرامون نسخه PC بازی Forza Horizon 4 ارائه کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی استودیو Playground Games اعلام کرده که آن دسته از افرادی که تجربه خوبی از نسخه PC بازی Forza Horizon 3، به خاطر مشکلات فنی زمان انتشار آن نداشتند نگران Forza Horizon 4 نباشند. به گفته این استودیو، سازندگان با تجربه از آن دوره، روی نسخه PC این بازی «ریسینگ - جهان‌باز» نیز کار زیادی انجام دادند تا با کیفیت مطلوبی عرضه شود.

گزارش اخیر براساس صحبت‌های Benjamin Penrose از کارگردانان بازی جدید استودیو در جریان رویداد Gamescom 2018 منتشر شده است، که تایید کرده بود نسخه PC از همان زمان عرضه از ویژگی HDR پپشتیبانی کرده و همچنین به جای تمرکز روی نرخ فریم 30 - که نرخ فریم توصیه شده نیز هست - سازندگان ولی بازی را برای رسیدن به فریم‌ریت 60 هدف‌گذاری کرده‌اند. او در این زمینه گفت:

ما حالا هدف‌گذاری پایه برای سخت‌افزار توصیه‌شده خود را به جای 30، این بار برای دست پیدا کردن به نرخ فریم 60 تعیین کردیم، که این یک تغییر مشخص نسبت به بازی Forza Horizon 3 است. این بار واقعا خوشحالیم که [نسخه PC] بازی از همان زمان عرضه یک بازی پایدار و با بازدهی مطلوب خواهد بود.

... در Forza Horizon 4 آپشن‌ها و امکانات بسیار زیادی وجود دارد تا کیفیت بازی از Ultra هم فراتر برود. ما قطعا همراه با طرفداران خوشحال خواهیم شد. درس‌های زیادی از بازی قبلی فرا گرفتیم و می‌دانیم که چیزها نسبت به آنچه که می‌توانستند باشند چندان روان و پویا نبودند. مشکلاتی نیز در زمان عرضه آن بازی وجود داشت. حالا اما همین موارد است که باعث شده تا وقت بسیار بیشتری صرف کنیم تا این بار کار بهتری ارائه کنیم.

محل وقایع بازی «فورزا هورایزن 4» برای اولین بار در این سری در کشور بریتانیا رخ می‌دهد. این بازی همچنین برای اولین بار در سری، گردش پویا و پیوسته فصول سال را نیز خواهد داشت که به خودی خود، باعث پیدا شدن تغییرات مختلف در گیم‌پلی و حالت‌های متفاوت بازی نیز می‌شود. جدای از آن، بازی به شکل «دنیای اشتراکی» خواهد بود و تا ۷۲ بازیکن به شکل همزمان، قادر به رقابت در یک سرور خواهند بود. این موضوع البته باعث نشده که سازندگان از حالت آفلاین چشم‌پوشی کنند و در چنین بازی، بازیکن می‌تواند بازی را به شکل کاملا آفلاین نیز تجربه کند.

Forza Horizon 4 قرار است در روز ۲ اکتبر (۱۰ مهر) به شکل انحصاری برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه شود.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.