نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 دی 1401
ساعت 16:00

تعدادی از بازیسازان Playground Games استودیو جدیدی تاسیس کردند

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی مشخص شده که استودیو محبوب Playground Games تعدادی از بازیسازان مهم خودش را از دست داده است. با توجه به یک گزارش جدید، مایک براون که به عنوان کارگردان خلاق سری Forza Horizon در این استودیو فعال بود، حالا به همراه چند همکار خود از پلی‌گراند جدا شده و استودیو اختصاصی خودشان را با عنوان Maverick Games تاسیس کردند. در این گزارش اشاره شده که Maverick Games استودیویی خواهد بود که روی عناوین بزرگ و AAA کار خواهد کرد و اولین پروژه آن‌ها نیز قرار است یک بازی باکیفیت جهان‌باز برای کنسول‌ها و پی‌سی باشد.

جدای از براون، Tom Butcher که به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و Gareth Harwood به عنوان تولیدکننده محتوا در Playground حضور داشتند نیز اعضای تیم جدید Maverick Games خواهند بود. در بین اعضای اولیه این تیم، نام Fraser Strachan کارگردان بخش صداگذاری و Matt Craven از مدیران اجرایی ارشد Playground نیز دیده می‌شوند. به غیر از اعضای سابق پلی‌گراند، Maverick Games شاهد حضور Elly Marshall از طراحان ارشد EA و Ben Penrose به عنوان کارگردان هنری نیز هست. گفتنی است که Harinder Sangha که پیش از این در صنعت گیم برای پروژه‌هایی نظیر Sega Hardlight و Sumo Leamington تجربه داشته نیز به عنوان یکی از مدیران اجرایی تیم جدید فعالیت خواهد کرد. مایک براون به عنوان رئیس استودیو در این رابطه این‌طور گفته است:

ما در سال 2021 بازی Forza Horizon 5 را عرضه کردیم که باید بگویم واقعا کار در این پروژه لذت‌بخش بود. من اگرچه تجربه فوق‌العاده‌ای از فعالیت در استودیو پلی‌گراند داشتم، با این حال از خودم می‌پرسیدم که برای آینده چه کاری می‌توانم انجام دهم. آیا بهتر است همچنان در همین شغل جذاب و خوب باقی بمانم، یا اینکه می‌توانم به فرصت‌های دیگر نیز نگاهی بیاندازم؟ چنین فرصتی حالا برای من فراهم شده و من خوش‌شانس هستم که ایده خوبی برای کار در استودیو جدید پیدا کردم.

درحال حاضر فقط لیستی شامل 10 نفر از اعضای اولیه Maverick منتشر شده و گفته می‌شود که این استودیو، در گذر زمان به فکر جذب حداکثر 140 کارمند دیگر است. باید دید که در آینده چه خبرهای جدیدی از این تیم تازه تاسیس منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.