نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 دی 1401
ساعت 14:00

سرویس Game Pass به زودی سه بازی جدید دریافت می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت به تازگی فهرست عناوین جدید ورودی به سرویس گیم پس را اعلام کرده که گرچه به عنوان موج اول عناوین جدید این سرویس برای ماه ژانویه اعلام شده، ولی این فهرست تنها شامل سه بازی است. با توجه به این لیست، شاهد تداوم گسترش حضور سری Persona در ایکس‌باکس هستیم و دو بازی دیگر از این مجموعه نیز به ایکس‌باکس راه پیدا خواهند کرد.

از شروع 19 ژانویه (29 دی) دو بازی Persona 3 Portable و Persona 4 Golden برای مشترکین سرویس Game Pass قابل دریافت خواهد شد. گفتنی است که هر دو این بازی‌ها هم برای دارندگان گیم‌پس در کنسول و همچنین پی‌سی و از طریق استریم قابل استفاده خواهند بود. پس از این عرضه، یک روز بعد سرویس گیم پس شاهد اضافه شدن بازی جدید Monster Hunter Rise هست که این بازی، تا پیش از این در نینتندو سوییچ عرضه می‌شد و به این ترتیب سرانجام برای کنسول‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن نیز در دسترس قرار می‌گیرد. گفتنی است که این بازی نیز برای دارندگان گیم پس در هر دو پلتفرم کنسول و پی‌سی قابل تجربه است.

به غیر از این سه بازی، مایکروسافت اشاره‌ای به عناوین بعدی عرضه شده روی سرویس اشتراکی خود برای ماه ژانویه نداشته است. در این رابطه، اخیرا شایعاتی از انتشار Flying Wild Hog و همچنین Shadow Warrior 3 وجود داشت که گرچه در موج اول عناوین گیم پس در این ماه نیستند، ولی احتمال عرضه آن‌ها در ادامه ژانویه هنوز وجود دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.