نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 دی 1401
ساعت 11:00

دمو One Piece Odyssey حالا در PlayStation و Xbox در دسترس است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ دمو بازی عرضه نزدیک One Piece Odyssey، به عنوان یک تجربه نوبتی و RPG اخیرا برای دارندگان پلی‌استیشن و ایکس‌باکس در دسترس قرار گرفته است. این دمو رایگان بازی که برگرفته از سری انیمه/مانگای مشهور One Piece اثر Eiichiro Oda است، با حجم 8.37 گیگابایت قابل دانلود روی پلتفرم‌های کنسولی است.

One Piece Odyssey توسط استودیو ILCA توسعه داده شده که قبلا هم عناوین شناخته‌شده‌ای از دنیای انیمه/مانگا نظیر Pokemon Brilliant Diamond و Shining Pearl fame را به عنوان بازی ساخته بود. در این بازی، بازیکنان شاهد سفر دزدان دریایی Straw Hat به یک جزیره ناشناخته و مرموز به نام Waford هستند و بایستی برای کسب مهارت‌ها، به مرور مجدد خاطرات قبلی‌شان بپردازند. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این دمو رایگان شامل دو ساعت اولیه بازی در بخش داستانی است.

در دو ساعت اولیه، بازیکنان قادر به گردش در محیط‌های مختلف و بررسی و سنجش مکانیک‌های کلی خواهند بود، هرچند این مقدار زمان برای رسیدن به نواحی بعدی یعنی Water Seven و Alabasta Kingdom کافی به نظر نمی‌رسد. لازم به ذکر است که همه پیشرفت‌ها در جریان تجربه دمو، قابل انتقال به بازی اصلی پس از تهیه نسخه کامل نیز هست و بازیکنان می‌توانند از همان نقطه تجربه بازی را از سر بگیرند.

بازی One Piece Odyssey دو روز دیگر در 13 ژانویه (23 دی) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.