نویسنده: میلاد شجری جمعه، 02 شهریور 1397
ساعت 19:00

حالت آموزشی بازی PUBG معرفی شد

0 از 5

به تازگی از حالت آموزشی بازی PUBG به نام Training Mode برای رایانه‌های شخصی رونمایی شده که قرار است، ماه آینده میلادی در دسترس قرار گیرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حالت جدیدی قرار است برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds عرضه شود. توسعه دهندگان بازی به عنوان بخشی از کمپین Fix PUBG قصد دارند که در ماه آینده میلادی، حالت بسیار درخواست شده Training Mode را به عنوان بتل رویال خود اضافه کنند. در این حالت، بازیکنان قادر خواهند بود که با خیال راحت وسایل نقلیه و اسلحه‌های مختلف را امتحان کرده و مهارت‌های مختلف که برای موفقیت در بازی اصلی نیاز هستند، از چتربازی گرفته تا غواصی، را کسب کنند. این حالت از پنج تا ۲۰ بازیکن را پشتیبانی می‌کند و در یک نقشه بیابانی جدید به ابعاد 2x2 کیلومتر جریان دارد. این نقشه شامل محدوده مخصوص تیراندازی، چندین پیست اتومبیل‌رانی، مسیر مخصوص پارکور و حتی یک منطقه مخصوص برای وسایل نقلیه آبی می‌شود.

pubg training mode 1535003163956

دیوید اوسی (Dave Osei)، طراح ارشد در PUBG Madison، طی پستی در شبکه استیم گفته است:

حالت آموزشی به صورت کاملا از ابتدا طراحی شده تا محیطی برای معرفی مکان‌ها و همچنین ایده‌های جدید که بازیکنان خواستار پیاده‌سازی آن‌ها در آینده به بازی اصلی هستند، باشد. ما می‌خواستیم از چیزی که بازیکنان درخواست می‌کنند، پا را فراتر بگذاریم؛ برای همین، نمی‌خواستیم که نقشه [حالت آموزشی] فقط یک محدوده مخصوص تیراندازی باشد، بلکه یک نقشه باز و پویا می‌خواستیم که بازیکنان بتوانند انواع مختلفی از مهارت‌ها را به دلخواه امتحان کرده و فرا گیرند.

 شرکت PUBG Corp هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار حالت آموزشی به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds اعلام نکرده اما توسعه دهنده گفته است که عرضه آن برای ماه سپتامبر میلادی برنامه‌ریزی شده است.

pubg training mode 3 1535003202053

کمپین Fix PUBG در اوایل ماه جاری میلادی معرفی شد و از قرار معلوم یک برنامه چند ماهه برای بهبود عنوان بتل رویال با اضافه کردن ویژگی‌های درخواست شده از سوی طرفداران، برطرف کردن باگ‌ها، مشکلات و غیره است. این کمپین تا ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی ادامه خواهد یافت و شما برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وبسایت مخصوص این کمپین سر بزنید.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی با قیمت ۳۰ دلار در دسترس می‌باشد. شایان به ذکر است که در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ تایید شد که نسخه ایکس‌باکس وان بازی سرانجام از سرویس Xbox Game Preview خارج شده و در تاریخ ۱۳ شهریورماه ۹۷ (۴ سپتامبر ۲۰۱۸) نسخه ۱.۰ یا همان کامل آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.