نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 02 اسفند 1398
ساعت 15:00

آپدیت جدید PUBG ویژگی کراس پلی میان PS4 و Xbox One را فعال می‌کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آپدیت 6٫2 بازی PUBG که اخیرا برای نسخه PC منتشر شده، پس از عرضه روی نسخه‌های کنسولی ویژگی Cross-Play را اضافه می‌کند.

بازی بتل رویال و محبوب PlayerUnknown's Battlegrounds (یا PUBG)، اخیرا آپدیت نسخه ۶٫۲ خود در نسخه پی‌سی را دریافت کرده که ماد جدید team deathmatch را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. این آپدیت، البته برای بازیکنان کنسول نیز در پیش است و پس از عرضه، ویژگی Cross-Play را به بازی اضافه می‌کند. لازم به ذکر است که Cross-Play میان بازیکنان PS4 و Xbox One همین حالا نیز در سرورهای تست عمومی بازی فعال شده است و بازیکنان کنسولی حاضر در این سرورها امکان تجربه بازی با بازیکنان کنسول رقیب را پیدا کرده‌اند.

ویژگی کراس پلی میان پلتفرم‌های کنسولی، ظاهرا از امکانات کامل نظیر تشکیل پارتی‌های میان پلتفرمی نیز برخوردار است و بازیکنان بازی روی هر دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان، امکان تشکیل پارتی و شروع بازی با یکدیگر را دارند. لازم به ذکر است که ویژگی کراس پلی حالا چند وقتی هست که برای این بازی وجود دارد و بازیکنان پابجی می‌توانند با بازیکنان دیگر پلتفرم‌ها تشکیل تیم داده و شروع به بازی در کنار یکدیگر کنند. با این وجود، این ویژگی در نسخه‌های کنسولی وجود نداشت که این محدودیت پس از انتشار نسخه ۶٫۲ برداشته می‌شود و امکان تشکیل پارتی و شروع بازی در کنار بازیکنان کنسول‌های دیگر نیز فراهم می‌شود.

نکته جالب پیرامون پابجی، این است که این بازی در اوایل کار در بازار کنسول‌های خانگی، به صورت انحصاری زمانی ایکس‌باکس وان بود و اینکه به زودی امکان تجربه مشترک آن میان بازیکنان هر دو پلتفرم PS4 و Xbox One فراهم خواهد شد، نشان دهنده مسیری است که در صنعت بازی به سمت کمرنگ‌تر شدن انحصار طی می‌شود.

فصل ششم بازی PUBG، به زودی عرضه می‌شود و اخیرا یک نقشه جدید با نام Karakin نیز به بازی اضافه شده است. پابجی درحال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی‌سی و موبایل در دسترس قرار دارد. به علاوه این بازی از طریق سرویس اشتراکی Xbox Game Pass با هزینه ماهیانه ۱۰ دلار نیز قابل تهیه است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.