نویسنده: میلاد شجری جمعه، 02 شهریور 1397
ساعت 15:00

بازی For Honor را هم‌اکنون از استیم رایگان دریافت کنید

3.86 از 5

بازی For Honor را هم‌اکنون به صورت رایگان از شبکه استیم دریافت کرده و برای همیشه روی پی‌سی خود نگه دارید.

 در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی بازی For Honor: Starter Edition روی پلتفرم استیم برای کاربران رایانه‌های شخصی رایگان شده است و شما از امروز تا روز دوشنبه، پنجم شهریورماه ۹۷ (۲۷ آگوست ۲۰۱۸) فرصت دارید تا آن را دریافت کنید. لازم به بیان است که در این مدت محدود، بازیکنان فقط کافی است تا بازی For Honor را به Library خود روی پلتفرم استیم اضافه کرده و سپس، برای همیشه به صورت رایگان به بازی دسترسی داشته باشند.

بازی For Honor از دیگر عناوین موجود در بازار بازی‌های ویدیویی متفاوت است. این عنوان یک بازی آنلاین جنگ با سلاح سرد است که سه دسته از جنگجویان متفاوت را در مقابل یک‌دیگر قرار می‌دهد؛ وایکینگ‌ها، شوالیه‌ها و سامورایی‌ها. هر کدام از این دسته‌ها نیز دارای قهرمان‌های متفاوتی هستند که دارای سبک مبارزه منحصر بفرد بوده و سیستم نبرد هر کدام، عمیق و پیچیده است. نسخه‌ای که روی شبکه استیم رایگان شده در واقع نسخه Starter Edition بازی است که ۱۵ دلار قیمت دارد و همان‌طور که انتظار می‌رود از دیگر نسخه‌های بازی که قابل خریداری هستند، محدود‌تر است و محتویات کمتری دارد. بازی For Honor: Starter Edition شامل تمامی محتویات اصلی بازی از قبیل بخش کمپین تک‌نفره، حالت‌های بخش چندنفره و تمامی نقشه‌ها می‌شود. چیزی که باعث تفاوت آن با سایر نسخه‌ها می‌شود اما عدم وجود بسیاری از قهرمانان است.

For Honor Starter Edition

 بازی For Honor در ابتدا با ۱۲ قهرمان منتشر شد، این در حالی است که نسخه Starter بازی فقط دارای سه قهرمان کاملا باز شده است (از هر فرقه یک قهرمان). شما همچنین قادر خواهید بود که سه قهرمان اضافی دیگر را برای بازی کردن انتخاب کنید. البته لازم به بیان است که برخلاف قهرمان‌های کاملا باز شده، شما نمی‌توانید این شخصیت‌ها را با لباس‌های جدید شخصی‌سازی کنید، مگر اینکه ۸۰۰۰ استیل (پول داخل بازی) برای هر کدام خرج کنید. شش قهرمان دیگر که همراه با نسخه استاندارد عرضه شدند نیز، هرکدام نیاز به ۸۰۰۰ استیل برای بازگشایی کامل دارند. شرکت یوبی‌سافت از زمان عرضه بازی For Honor تاکنون، شش قهرمان جدید برای بازی معرفی کرده است که برای دست یابی به هر کدام باید مبلغ ۱۵۰۰۰ استیل خرج شود.

برای دستیابی به استیل، شما می‌توانید پول واقعی پرداخت کرده یا به انجام بازی بپردازید. طبق گفته شرکت یوبی‌سافت، برای دستیابی به ۸۰۰۰ پول داخل بازی، نیاز به پرداخت ۸ دلار پول واقعی یا انجام بازی به مدت هشت الی ۱۵ ساعت است. در انتها، شایان به ذکر است که یک فرقه جدید همراه با آپدیت Marching Fire که از چهار قهرمان تشکیل شده، قرار است در تاریخ ۲۴ مهرماه ۹۷ (۱۶ اکتبر ۲۰۱۸) منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.