نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 25 تیر 1399
ساعت 15:00

بازی PUBG تاکنون بیش از 70 میلیون نسخه فروش داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش جدید نشان می‌دهد که بازی PUBG با فروش بیش از 70 میلیون نسخه، پرفروش‌ترین بازی عرضه شده در نسل هشتم بوده است.

در سال 2017 زمانی که بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا PUBG به عنوان اولین بازی ژانر بتل رویال عرضه شد، احتمالا هرگز کسی تصور نمی‌کرد که این به محبوب‌ترین ژانر در میان بازیکنان تبدیل شود. بازی پابجی درواقع نشان داد که صنعت گیم تا چه میزان پذیرای عناوین بزرگ رقابتی و آنلاین است و درحال حاضر تقریبا همه ناشران بزرگ این صنعت، شانس خود را برای ورود به دنیای بتل رویال مورد آزمایش قرار دادند. پیرامون این بازی، گزارشی جدید از جانب وب‌سایت GamesIndustry فاش می‌کند، که تاکنون بیش از 70 میلیون نسخه از بازی پابجی به فروش رسیده است.

فروش بیش از 70 میلیون نسخه، درواقع یک رکورد بزرگ برای PUBG محسوب می‌شود که توسط هیچ بازی دیگری در طول نسل هشتم تجربه نشده است. تاکنون عناوین رایگان شدیدا محبوبی نظیر فورتنایت، یا شدیدا پرفروش نظیر GTA 5 در طول نسل هشتم موجود بودند. با این حال به عنوان یک بازی پولی که اصالتا کار خود را هم از همین نسل هشتم شروع کرده است، PUBG حالا درواقع پرفروش‌ترین بازی کاملا نسل هشتمی محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که این میزان فروش بالا در طول سه سال، درحالی است که PUBG به صورت همزمان روی همه پلتفرم‌ها عرضه نشد و کار خود را با تاخیر در PS4 شروع کرد. به علاوه، این بازی به صورت رایگان در سرویس Xbox Game Pass نیز وجود دارد؛ عواملی که باعث می‌شود تا آمار فروش بیش از 70 میلیون نسخه‌ای بازی، حتی بیش از پیش چشمگیر به نظر برسد.

PlayerUnknown’s Battlegrounds کار خود را ابتدا در پلتفرم پی‌سی شروع کرد و به آرامی به محدوده کنسول‌ها وارد شد. این اتفاق در ابتدا در Xbox One و پس از چند ماه در PS4 صورت گرفت. بازی همچنین نسخه موبایل و همچنین عرضه در گوگل استیدیا نیز داشته و با وجود انبوهی از رقبای جدید و قدرتمند، همچنان خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین عناوین ژانر بتل رویال نشان داده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.