نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 26 تیر 1399
ساعت 12:00

عدم عرضه بازی مستقل eFootball PES 2021 تایید شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کونامی گزارش‌ها درباره انتشار Season Update برای eFootball PES 2020 را به جای عرضه مستقل eFootball PES 2021 تایید کرد.

روز گذشته گزارشی تایید نشده منتشر شد، که فاش می‌کرد سری بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال PES یا eFootball PES، در سال جاری نسخه جدید دریافت نخواهد کرد و کونامی در عوض بروزرسانی مخصوصی را تحت عنوان Season Update برای eFootball PES 2020 عرضه می‌کند. این بروزرسانی، درواقع نسخه 2020 را به تحولات و تغییرات صورت گرفته دنیای فوتبال در آستانه سال 2021 ارتقا می‌دهد و البته به صورت پولی نیز عرضه خواهد شد. در این ارتباط، اخیرا حساب رسمی سری بازی‌های eFootball PES در پست جدیدی این گزارش را تایید کرده است.

در اطلاعیه‌ای که کونامی در حساب رسمی این فرنچایز منتشر کرده، این کمپانی ژاپنی گفته که به جای عرضه یک بازی مستقل از سری برای سال 2021، آن‌ها تصمیم به عرضه آپدیت مخصوص برای eFootball PES 2020 گرفتند. سورپرایز جالب اما اینجاست که به گفته کونامی، یکی از دلایل اصلی اتخاذ این تصمیم ایجاد تغییرات داخلی در سری و ایجاد سازوکارهای جدید است تا از نسخه بعدی سری (eFootball PES 2022)، سازندگان از موتور گرافیکی Unreal Engine استفاده کنند. با توجه به این خبر، می‌توان گفت که eFootball PES 2020 و ارتقا آن از طریق Season Update به eFootball PES 2021، درواقع آخرین بار خواهد بود که از موتور Fox Engine برای تولید بازی برای سری استفاده می‌شود.

در این گزارش، اشاره‌ای به موعد عرضه Season Update نشده است؛ هرچند در گزارش قبلی این موعد برای ماه شهریور ذکر شده بود. بازی eFootball PES 2020 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.