نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 25 تیر 1399 - 18:00
0 از 5

eFootball PES 2021 احتمالا به صورت بازی مستقل عرضه نمی‌شود

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش غیررسمی فاش کرده که امسال PES 2021 نه به صورت یک بازی مستقل، بلکه به عنوان یک بروزرسانی پولی برای PES 2020 منتشر خواهد شد.

در میان طرفداران بازی‌های ورزشی و به خصوص فوتبال، سری بازی‌های FIFA از کمپانی الکترونیک آرتز، معمولا بیش از رقیب قدرتمند خود یعنی PES کمپانی کونامی توجهات را به خودش جلب می‌کند. هر دو این بازی‌ها، البته به صورت سالانه عرضه می‌شوند و طرفداران درواقع هر سال منتظر نسخه جدید از هر کدام از این فرنچایزها هستند. پیرامون سری PES که از سال گذشته به عنوان eFootball PES تغییر نام داده، آخرین بازی از این سری با نام eFootball PES 2020 عرضه شده، و انتظار می‌رود که در اواخر تابستان نسخه بعدی این مجموعه یعنی eFootball PES 2021 عرضه شود.

گزارشی جدید براساس یک درز خبری صورت گرفته از طریق فروشگاه مایکروسافت، فاش می‌کند که امسال یک بازی مستقل eFootball PES 2021 عرضه نخواهد شد. در عوض، بازی eFootball PES 2020 قرار است یک بروزرسانی بزرگ و پولی تحت عنوان «Season Update» دریافت و به این ترتیب نسخه 2020 به نسخه 2021 ارتقا پیدا کند. همین گزارش، فاش کرده که این صفحه فروشگاه مایکروسافت (که درحال حاضر از دسترس خارح شده)، تاریخ عرضه 15 سپتامبر (25 شهریور) را برای انتشار این بروزرسانی مشخص کرده است.

لازم به ذکر است که این گزارش توسط کونامی یا مایکروسافت تایید نشده، و تا آن زمان به صورت یک شایعه درنظر گرفته می‌شود. با این حال باید توجه داشت که آماده‌سازی و عرضه بازی‌های جدید برای فرنچایزهای سالانه، خصوصا در دوره بحران شیوع ویروس کرونا به کار دشواری تبدیل شده است. می‌توان این احتمال را در نظر گرفت که مشکلات کنونی باعث شده تا کونامی به این جمع‌بندی رسیده باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.