نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 02 دی 1398
ساعت 16:00

ماشین پرنده به بازی PUBG اضافه می‌شود

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام سازندگان PUBG، ماشین قابل‌پرواز «Motor Glider» به این بازی اضافه می‌شود.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds یا پابجی، یکی از محبوب‌ترین عناوین سبک «بتل رویال» در میان جامعه بازیکنان است. در این بازی گرچه تاکنون همه مبارزات در سطح نقشه و در زمین جریان داشته ولی در تغییری جدید، قرار است یک وسیله قابل پرواز نیز به بازی اضافه شود. گفتنی است که تا قبل از این، تنها از طریق چتر نجات در ابتدای بازی و زمان ورود به نقشه امکان پرواز در بازی وجود داشته است.

با توجه به اطلاعیه جدید، ماشین قابل‌پرواز یا «Motor Glider» که به بازیکنان امکان پرواز در نقشه بازی را می‌دهد، درحال حاضر فقط در سرور PUBG Labs در دسترس قرار دارد، و در صورتی که با استقبال بازیکنان مواجه باشد این شانس را دارد که به یک وسیله دائمی تبدیل شود. گفتنی است که این وسیله برخلاف آیتم‌هایی نظیر هلی‌کوپتر، جت، جت‌پک و ... که قبلا پیشنهاد شده بودند، بیشتر با اکوسیستم و گیم‌پلی کلی بازی پابجی همخوانی دارد و از همین رو، پیش‌بینی می‌شود که رفته رفته با استقبال بازیکنان مواجه باشد.

پیرامون جزئیات خود این وسیله نقلیه جدید، PUBG Corp گفته که هر گلایدر تنها ظرفیت دو نفر را دارد. همچنین امکان چرخش چندانی ندارد و نمی‌تواند ارتفاع زیادی هم بگیرد یا از آن برای سقوط خیلی سریع استفاده کرد. در این ارتباط، به نظر می‌رسد که داشتن دید کاملی از محیط و همچنین رفت و آمد سریع در نقشه بازی از مهم‌ترین ویژگی‌های این وسیله نقلیه هستند. به علاوه امکان دوئل‌های دو نفره با این وسایل نیز وجود دارد. با توجه به موارد گفته شده و ذات واقع‌گرایانه‌تر بازی پابجی، مشخصا انتظار می‌رود که Motor Glider یک آیتم بحث‌برانگیز در میان بازیکنان شود و تجربه بازی را نیز متحول کند.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds یا PUBG هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.