نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 02 دی 1398
ساعت 14:00

رئيس Bluepoint Games روابط بین استودیو با سونی را عالی می‌داند

بلوپوینت مشتاق ادامه همکاری با سونی است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته Marco Thrush رئیس استودیو Bluepoint Games، آن‌ها ارتباط بسیار عالی با کمپانی سونی دارند و مشتاق ادامه همکاری با آن شرکت هستند.

استودیو خوش‌نام Bluepoint Games، بیش از همه با پروژه‌های ریمیک یا ریمستر از عناوین کلاسیک‌تر شناخته می‌شود که برای پلتفرم‌های جدیدتر آماده کرده است. در این رابطه، نسخه ریمیک بازی Shadow of the Colossus که در سال ۲۰۱۸ برای PS4 عرضه شد، یکی از این نمونه‌هاست که با استقبال بسیار بالایی هم مواجه شد. این شرکت در زمان معرفی جزئیات اولیه کنسول نسل نهمی PS5 نیز به صورت رسمی، تایید کرد که یک پروژه معرفی نشده برای این پلتفرم در دست ساخت دارند؛ پروژه‌ای که به گفته بلوپوینت، قرار است یکی از افتخارآمیزترین دستاوردهای استودیو باشد.

با در نظر گرفتن این موارد، به نظر می‌رسد که صحبت تازه رئیس استودیو Bluepoint Games درباره ارتباط قوی تیم با سونی کاملا درست است و این موضوع، می‌تواند گمانه‌زنی برای گسترش این همکاری را هم تقویت کند. گفتنی است که استودیو بلوپوینت یک شرکت مستقل محسوب می‌شود. Marco Thrush در این رابطه گفت:

ما یک استودیو مستقل محسوب می‌شویم. سخت‌افزاری که ما قصد ساخت بازی برای آن را داریم توسط ناشری که با ما قرارداد امضاکرده تعیین می‌شود. The MGS HD Collection و Titanfall برای مثال عناوینی بودند که از کیت توسعه Xbox 360 استفاده می‌کردند. در این میان استودیوهای داخلی سونی هم همکاران بسیار عالی برای ما بودند که تازه‌ترین مورد JAPAN Studio است. ما ارتباط بسیار خوبی با آن‌ها داریم، و اگر خودشان تمایل داشته باشند ما نیز مشتاق ادامه همکاری با آن‌ها هستیم.

پیرامون پروژه بعدی بلوپوینت، همان‌طور که اشاره شد یک بازی PS5 از این استودیو درحال ساخت است، که البته جزئیاتی از این پروژه منتشر نشده است. گفتنی است که ساخت یک بازی ریمیک دیگر که البته این بار، بسیار جاه‌طلبانه‌تر از Shadow of the Colossus است از جمله گمانه‌زنی‌های اصلی در این رابطه است. با این حال اصلا بعید نیست که این پروژه، درواقع یک بازی کاملا جدید باشد. در هر صورت باید منتظر ماند تا در طول سال ۲۰۲۰، اطلاعات بیشتری از کنسول نسل بعدی سونی و عناوین در صف عرضه آن منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.