نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 02 دی 1398
ساعت 20:00

توضیح سازندگان از تفاوت بخش تک‌نفره و کو-آپ Marvel's Avengers

مراحل تک‌نفره و کو-آپ در بازی Marvel's Avengers از یکدیگر جدا هستند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس، درباره تفاوت‌های بخش تک‌نفره و چندنفره Marvel's Avengers شفاف‌سازی کرده‌اند.

استودیو کریستال داینامیکس چند سالی هست که درحال توسعه پروژه جاه‌طلبانه‌ای از دنیای ابرقهرمانی Marvel's Avengers است. این بازی پس از تیزرهای مختلفی که داشت، به صورت رسمی در جریان رویداد E3 2019 رونمایی شد که البته آن رونمایی، کمی هم بحث‌برانگیز و موردانتقاد بود. انتقادها در این زمینه نیز شامل طیف گسترده‌ای از جمله نقد به کلیات گیم‌پلی بازی، حرکات نسبتا مشابه قهرمانان تا حتی شمایل و ظاهر این قهرمانان را در بر می‌گرفت. یکی از ویژگی‌های این بازی، امکان تجربه مراحل به صورت کو-آپ یا مشارکتی است که چند بازیکن در نقش قهرمانان شناخته شده مارول، مراحل یکسان را دنبال می‌کنند.

بازی اونجرز گرچه الهام‌گرفته از منابع سینمایی و کامیک‌بوکی است، ولی به گفته سازندگان قرار است یک برداشت جدید و اختصاصی از این دنیای ابرقهرمانی باشد. به این ترتیب بازیکنان می‌توانند ابرقهرمانان شناخته‌شده‌ای را نظیر کاپیتان آمریکا (Captain America)، هالک (Hulk)، ثور (Thor)، آیرون من (Iron Man) و ... انتخاب و خطوط داستانی اصلی و فرعی بازی را تجربه کنند. این نیز از طریق مراحل متنوع تک‌نفره یا کو-آپ انجام می‌شود که در برخی موارد، قابلیت انتخاب شخصیت و همزمان وجود خطوط داستانی اصلی باعث شبهه در میان طرفداران بوده است. در این زمینه، حساب رسمی توییتری بازی اخیرا اقدام به شفاف‌سازی بیشتری کرده، و گفته که مراحل صرفا تک‌نفره و همچنین مراحل کو-آپ از طریق دو نوع متفاوت از مراحل با نام‌های Hero Missions و Warzone missions قابل شناسایی هستند.

از Chimera helicarrier به عنوان پایگاه عملیاتی استفاده کنید تا امکان ورود به انواع مراحل ایجاد شود.

Hero Missions یا مراحل قهرمان: مراحلی هستند که به شکل تک‌نفره هستند و بخشی از کمپین داستانی می‌باشند.

Warzone Missions یا مراحل جنگی: هم به صورت تک‌نفره و هم در قالب کو-آپ و تا ۴ بازیکن تجربه می‌شوند.

با توجه به این توضیحات، به نظر شبهات زیادی درباره اینکه چگونه کمپین داستانی بازی در دو حالت تک‌نفره و چندنفره دنبال می‌شود، پاسخ می‌گیرند. قهرمانان مارول، به این ترتیب در یک هلی‌کریر مستقر هستند و بازیکن به انتخاب خود، امکان تجربه میان دو نوع از مراحل را خواهد داشت. گفتنی است که هر دو نوع مراحل نیز به شکل تک‌نفره قابل بازی هستند. بازی Marvel's Avengers قرار است در روز ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.