نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 19 دی 1399
ساعت 12:00

ظاهرا دنباله بازی PUBG در دست ساخت قرار دارد

3.67 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارشی تازه نشان می‌دهد که سازندگان بازی بتل رویال PUBG ساخت دنباله برای این عنوان را شروع کرده‌اند.

پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ژانر بازی در این روزهای دنیای گیمینگ، ژانر بتل رویال است که البته بیشتر با بازی فورتنایت شناخته می‌شود. با این وجود باید به خاطر داشت که نقطه شروع ژانر بتل رویال به سبک کنونی با فورتنایت شروع نشد، و این بازی PUBG بود که به صورت گسترده به عنوان خالق بتل رویال شناخته می‌شود. پیرامون پابجی که حتی با وجود فورتنایت و بسیاری بازی بتل رویال دیگر هنوز از محبوبیت شدیدا بالایی برخوردار است، به تازگی گزارشی منتشر شده که فاش می‌کند سازندگان درحال ساخت نسخه دوم یا دنباله هستند.

در این گزارش که توسط رسانه کره‌ای MTN منتشر شده، اشاره می‌شود که ناشر این بازی درحال حاضر مشغول ساخت پروژه‌ای از نوع دنباله است. در حال حاضر اطلاعات چندانی از این بازی در دست نیست، با این حال گفته شده که قرار است برای پی‌سی، کنسول‌ها و موبایل عرضه شود.

با در نظر گرفتن اینکه این بازی نیز مشابه دیگر عناوین بتل رویال محتواهای جدید و فصلی دریافت می‌کند، مشخص نیست که نسخه دنباله به چه صورت در دسترس قرار بگیرد. به این ترتیب این می‌تواند به صورت یک بازی مستقل، و یا حتی به عنوان یک آپدیت بسیار بزرگ 2.0 برای بازی فعلی باشد. در هر صورت برای این ابهامات باید منتظر خبرهای تکمیلی از جانب سازندگان بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.