نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 15 دی 1398
ساعت 14:00

درآمد بیش از ۲۰۰ میلیون دلاری بازی‌های موبایل در کریسمس امسال

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس یک مقایسه جدید، بازیکنان موبایل در دوره کریسمس امسال حدود ۸ درصد از کریسمس قبل بیشتر هزینه کردند.

در بیشتر بازارهای جهان، دوره تعطیلات کریسمس بهترین زمان برای ارسال هدیه به دیگران و در نتیجه بالاتر رفتن هزینه‌های پرداختی توسط مشتریان است. به صورت سنتی، این دوره از سال گرچه شاهد بالا رفتن فروش محصولات فیزیکی هستیم، ولی این اتفاق تقریبا درباره خریدهای دیجیتال در بازار گیم معکوس است. این موضوع در کریسمس ۲۰۱۹ هم مثل سابق مشهود بوده است.

با وجود این پیش‌زمینه، یک سایت آماری به نام Sensor Tower اخیرا فاش کرده که میزان هزینه‌کردهای کاربران موبایل در اپ‌های موبایلی، امسال رشد قابل ملاحظه‌ای داشته که از مجموع این آمار، بزرگ‌ترین هزینه‌کردها نیز مربوط به بازی‌های موبایل بوده است. به صورت دقیق‌تر، در کریسمس امسال حدود ۷۶ درصد از کل پرداخت‌های درون اپ‌های موبایلی به بازی‌ها اختصاص داشته است. موضوعی که باعث می‌شود رقم تخمینی بیش از ۲۱۰ میلیون دلار در بخش پرداخت‌های داخل بازی‌های موبایلی به دست بیاید. گفتنی است که این آمار، به هزینه‌کردهای صورت گرفته در هر دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس مربوط است و نسبت به دوره مشابه سال ۲۰۱۸ حدود ۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

در این آمار، بازار بازی‌های موبایل آمریکا با ۷۶ درصد بیشترین سهم را از مجموع درآمدهای روزانه دارد. به علاوه از نظر پردرآمدترین بازی، کریسمس امسال سال بزرگی برای PUBG Mobile بود که ۸٫۵ میلیون دلار کسب کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.