نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 15 دی 1398
ساعت 16:00

بازی دث استرندینگ در ابتدا Dead Stranding نام داشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پست تازه کوجیما از یکی از تصاویر مفهومی اولیه بازی دث استرندینگ، نام دیگری یعنی «Dead Stranding» را نشان می‌دهد.

کوجیما و سونی، پس از چند سال دنبال کردن یک کمپین تبلیغاتی قوی و مرموز برای بازی Death Stranding، این عنوان را سرانجام چند ماه پیش منتشر کردند. با توجه به عرضه بازی، کوجیما مدتی هست که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌هایی دارد که عمدتا به برنامه‌های بعدی او در سال ۲۰۲۰ و مشخصا پروژه جدید او اشاره دارد. او اما در همین حال، گاهی هم اقدام به ارسال پست‌هایی از مراحل اولیه توسعه بازی دث استرندینگ می‌کند. در جدیدترین مورد از این فعالیت‌ها، او به تازگی در حساب رسمی اینستاگرامی خود، پستی با یک تصویر مفهومی از بازی منتشر کرده که به نام دیگری برای این بازی یعنی «Dead Stranding» اشاره دارد. شما در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید.

 dead stranding

در این تصویر شاهد دو شخصیت بدون نام هستیم که سلاح در دست دارند. کوجیما در یک پست توییتری به زبان ژاپنی هم درباره این تصویر توضیح داده که در ادامه دیده می‌شود.

این را در iPhone خودم پیدا کردم. تصویر مفهومی که توسط کارگردان هنری کوجیما پروداکشنز یعنی یوجی شینکاوا کشیده شده است. این کانسپت متعلق به روزهای اولیه توسعه Death Stranding است. آن موقع هنوز اسکریپتی نوشته نشده بود و من فقط برای او از شمایل کلی مبارزهای بازی گفتم. آن زمان عادت داشتیم که به بازی DEAD STRANDING بگوییم.

 پست تازه کوجیما از روزهای اولیه توسعه بازی دث استرندینگ، در کنار خبرهای دیگری از این دست قرار می گیرد که مدتی هست توسط او به اشتراک گذاشته می‌شود. با این وجود تصویر اخیر، واقعیت جالبی را از روزهای اول توسعه بازی فاش می‌کند که تاکنون مطرح نشده بود.

بازی دث استرندینگ هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. گفتنی است که نسخه کامپیوتر این بازی نیز قرار است در تابستان آینده عرضه شود. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی Death Stranding در بازی‌مگ، با امتیاز ۸٫۵ را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.