نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 06 اسفند 1397 - 09:00
5 از 5

Assassin’s Creed بعدی احتمالا در روم جریان دارد

اخیرا اطلاعات گسترده‌ای از بازی بزرگ بعدی سری Assassins Creed منتشر شده است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا یک پست جدید با هویتی ناشناس منتشر شده که اطلاعات اولیه از بازی بعدی سری Assassin’s Creed را فاش می‌کند. براساس این جزئیات ادعایی، بازی بعدی این سری با اسم رمز «Legion» در دست توسعه است که از نظر دوره تاریخی، بازی در شهر رم و در دوره حکومت «مارکوس اورلیوس (Marcus Aurelius)» جریان دارد.

سری «اساسینز کرید» در طول بیش از یک دهه از عمر خود، یک روند تکاملی بسیار جالب را در پیش گرفت و از چهره اولیه از یک بازی «جهان باز» دارای المان‌های «پارکور» و «مخفی‌کاری»، و همچنین از نظر داستان به صورت «تاریخ محور»، حالا با حفظ همه این خصوصیات به یک فرنچایز «کاملا نقش‌آفرینی / RPG» تبدیل شده است. آخرین نسخه از این سری یعنی بازی Assassin’s Creed Odyssey، با اکتساب المان‌های مختلف RPG مثل امتیاز مهارت، درخت مهارت‌ها و ... از بازی‌های جدیدتر، ویژگی انتخاب دیالوگ، انتخاب شخصیت اصلی و بسیاری ویژگی‌های دیگر از نوع نقش‌آفرینی را وارد سری کرد. بنا به گفته یوبی‌سافت، این سری در سال ۲۰۱۹ (غیر از Assassin’s Creed 3 Remastered) نسخه جدیدی دریافت نمی‌کند؛ با این حال یک شایعه جدید، اشاره کرده که بازی سال ۲۰۲۰ قرار است مجددا سری را به کشور ایتالیا ببرد.

این اطلاعات جدید، اخیرا به صورت هویت بی‌نام در fireden پست شده که اطلاعات کلیدی از بازی بزرگ و بعدی این سری را فاش می‌کند. بنا بر این اطلاعات ادعایی، این پروژه تحت اسم رمز «Legion» ساخته می‌شود که از نظر وقایع تاریخی، دوره حکومت امپراتور روم «مارکوس اورلیوس» و درگیری او با پسرش «کومودوس (Commodus)» در «عصر پنج امپراتور» را روایت می‌کند. گفتنی است که این دوره مصادف با سال ۱۹۰ پس از میلاد است. براساس اطلاعات دیگر، در این بازی نیز شاهد انتخاب میان دو کاراکتر زن (Lucia) و مرد (Cassius) از ابتدای کمپین داستانی هستیم، این دو شخصیت از نوادگان شخصیت‌های اصلی بازی‌های Origins و Odyssey هستند. بر اساس این اطلاعات لیک شده ادعایی، این بازی برای عرضه سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. شما در ادامه تصویری که همراه با این اطلاعات ارسال شده را نیز مشاهده می‌کنید.

ac legion

با در نظر گرفتن اینکه امسال شاهد عرضه هیچ بازی جدیدی از این سری نیستیم، عرضه نسخه جدید موکول به آینده‌ای نسبتا دور است. عناوین این سری نیز معمولا در اواخر سال منتشر می‌شوند که از اکنون یعنی اوایل ۲۰۱۹، تا اواخر سال ۲۰۲۰ فاصله زیادی وجود دارد. این به معنای آن است که احتمال تایید شدن این خبر توسط یوبی‌سافت در آینده‌ای نزدیک، کمی بعید به نظر می‌رسد. همچنین تصویر ارسال شده نیز از جهاتی شباهت به برخی لوکیشن‌های Odyssey دارد و احتمال تقلبی بودن این اطلاعات کاملا وجود دارد.

از دیگر اطلاعات لیک شده، می‌توان به پیگیری اکثریت داستان در مقوله «اساسین‌ها» و «سیاست»، وقوع گیم‌پلی بازی در نقشه‌ای بسیار بزرگ شامل «کل شبه‌جزیره ایتالیا» به همراه سرزمین‌های Gaul و Germania و بازگشت سیستم mercenary و cultist اشاره کرد. در هر صورت، این سری سابقه واقعا طولانی هم درباره درز پیدا کردن اطلاعات داشته که برای مثال، حتی آخرین نسخه یعنی Odyssey نیز از این مشکل رنج برد. باید دید که زمان درباره این اطلاعات فاش شده چه نتیجه‌ای خواهد گرفت، که ممکن است درست یا غلط باشند. تا آن زمان، باید به این‌گونه گزارش‌ها با تردید نگاه کرد.

 
 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.