نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 07 اسفند 1397 - 11:00
5 از 5

جزئیات تازه‌ای از Watch Dogs 3 فاش شده است

براساس شایعه جدید، Watch Dogs 3 احتمالا زودتر از پیش‌بینی‌ها عرضه می‌شود

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ پس از انتشار چند شایعه درباره نسخه بعدی سری Watch Dogs، ارسال یک پست جدید از جزئیات لیک شده بیشتری از بازی پرده‌برداری می‌کند. این اطلاعات البته در بیشتر موارد، مشابه شایعات قبلی هستند که تاریخ انتشار Watch Dogs 3 را بسیار نزدیک و محل وقایع بازی را در شهر لندن ذکر می‌کردند.

گزارش جدید، این بار برای اولین بار از طریق 4chan منتشر شده که درباره این بازی هنوز تایید نشده، جزئیات مختلفی را به اشتراک و درباره تغییرات بازی نسبت به نسخه دوم این سری صحبت می‌کند. در ابتدای این گزارش، کاربر فاش کننده به عدم عرضه یک نسخه جدید از سری Assassin’s Creed در سال ۲۰۱۹ اشاره کرده است؛ موضوعی که البته قبل از این هم توسط یوبی‌سافت تایید شده بود. با این حال به ادعای این کاربر، یوبی‌سافت غیبت Assassin’s Creed جدید در سال ۲۰۱۹ را قرار است با Watch Dogs 3 جبران کند. به گفته این کاربر، یوبی‌سافت قبل از این فقط یک سال (سال ۲۰۱۶) عرضه سالانه نسخه جدید از «اساسینز کرید» را متوقف کرد که در همان سال، این خلا را با Watch Dogs 2 پر کرده بود. در صورتی که این ادعا درست باشد، به معنی این است که Watch Dogs 3 احتمالا زودتر از پیش‌بینی‌ها و در ادامه همین سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.

در این گزارش تازه، یک بار دیگر به محل وقایع بازی در «شهر لندن» اشاره شده است. این البته یک تئوری بسیار محبوب است چون یوبی‌سافت چند ماه پس از عرضه بازی دوم، آپدیت جالبی منتشر کرد که وقایع پایانی بازی را کمی تغییر می‌داد. در اثر همین تغییر و اشاره به شهر لندن، تئوری وقوع داستان بازی سوم در این شهر بسیار مورد توجه بوده است. براساس شایعه جدید، ویژگی انتخاب شخصیت زن یا مرد از ابتدای بازی، به Watch Dogs 3 نیز رسیده است. همچنین روی مکانیک‌های هک کردن تمرکز بیشتری خواهد شد، هرچند گیم‌پلی استفاده از سلاح‌های سرد و گرم هم ظاهرا پررنگ‌تر می‌شود.

در هر صورت باید توجه کرد که این گونه شایعات، نمی‌توانند تا زمان تایید رسمی یوبی‌سافت خیلی مورد استناد قرار بگیرند. هرچند برخی جنبه‌های خبر نیز چندان دور از ذهن نیست؛ به خصوص این موضوع که وقایع بازی سوم در شهر لندن دنبال می‌شود. پیش از این، Gamereactor نیز با استناد به یک منبع داخلی مورداعتماد، اشاره کرده بود که این بازی در شهر لندن اتفاق می‌افتد. به علاوه Jason Schreier از کوتاکو نیز در حساب توییتری خود، به نوعی لندن را برای این بازی تایید کرده بود.

غیر از این اظهارنظرها، یوبی‌سافت نیز مدتی پیش رسما اعلام کرد که در سال مالی جدید، بین ۳ تا ۴ عنوان AAA در صف عرضه دارد که یکی از گمانه‌زنی‌های محبوب و نزدیک به واقعیت در میان این عناوین، می‌تواند بازی «واچ داگز 3» باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.