نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 12 اسفند 1397 - 13:00
5 از 5

ممکن است تاریخ عرضه Last of Us 2 فاش شده باشد

یک فروشگاه خرده‌فروشی کشور پرو ظاهرا تاریخ عرضه TLOU 2 را فاش کرده است

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ انتشار یک آگهی تبلیغاتی و فهرست فروشگاهی از جانب یک خرده‌فروشی، باعث شده تا گمانه‌زنی جدیدی درباره تاریخ انتشار بازی «The Last of Us: Part 2» مطرح شود. گفتنی است که این خرده‌فروشی، حتی امکان پیش‌خرید این بازی برای تاریخ عرضه مشخص شده را هم فراهم کرده است.

احتمالا جای هیچ شبهه‌ای نیست که بازی بعدی استودیو پرآوازه Naughty Dog، یکی از مورد انتظارترین عناوین از دید طرفداران در طول چند سال اخیر بوده است. The Last of Us: Part 2 که دنباله‌ای برای یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فرست پارتی پلی‌استیشن است، از زمان معرفی سال ۲۰۱۶ تاکنون، از جمله داغ‌ترین مباحث مورد گفتگو میان بازیکنان بوده است. این بازی در رویدادهای مختلفی که حاضر بوده، همیشه جایگاه پررنگی داشته و همین هم باعث شده تا فشارها به ناتی داگ برای فاش کردن اطلاعات جدیدتر بیشتر باشد. شاید مهم‌ترین سوال درحال حاضر مشخص شدن تاریخ عرضه بازی باشد، ولی ناتی داگ همواره فاش کردن این خبر را به آینده موکول می‌کند. با این حال، اخیرا یک فروشگاه خرده‌فروشی در کشور پرو ظاهرا این تاریخ عرضه را لیک کرده است.

براساس آگهی تبلیغاتی خرده‌فروشی LawGamers، بازی Last of Us 2 در «اکتبر 2019 (مهر - آبان ۹۸)» در دسترس قرار می‌گیرد. نکته جالب درباره این آگهی نیز این است که فروشگاه ظاهرا تا این حد از عرضه دقیق بازی اطلاع دارد، که امکان پیش‌خرید آن را هم فراهم کرده است. این گزارش، قطعا شایعه جالب‌توجهی است ولی باید توجه داشت که ناتی داگ یا سونی، هنوز موعد عرضه‌ای برای این بازی اعلام نکردند و به این ترتیب باید حتما درباره درستی این ادعا با تردید نگاه کرد. شما در ادامه این آگهی تبلیغاتی را مشاهده می‌کنید.

last of us 2 release date retailer leak lawgamers 428x600.jpg.optimal

این اولین بار نیست که یک خرده‌فروشی اقدام به فاش کردن خارج از نوبت اطلاعات زمان عرضه یک بازی می‌کند. ولی باید توجه داشت که حتی اگر این تاریخ واقعا هم مطرح بوده باشد، موضوعی است که توسط یک فروشگاه اعلام شده است؛ پیش از این، بارها اتفاق افتاده که خود استودیوها و ناشران، اقدام به مشخص کردن تاریخ دقیق عرضه عناوین‌شان کردند ولی درنهایت، این تاریخ‌ها با دستکاری و جلو یا عقب افتادن مواجه شدند. این هم به معنای آن است که باید همچنان منتظر خبرهایی دقیق‌تر بود. در این زمینه، البته آهنگساز بازی یعنی «گوستاوو سانتاویالا (Gustavo Santaolalla)» مدتی پیش در اظهارنظری جالب، وعده داده بود که طرفداران «به زودی» امکان تجربه بازی را پیدا می‌کنند. عبارتی که معمولا برای اشاره به تاریخی حتی نزدیک‌تر از حدود هفت ماه دیگر (در اکتبر) نیز می‌تواند در نظر گرفته شود.

در هر صورت باید منتظر تحولات بیشتر در ادامه این سال باشیم. سال ۲۰۱۹ اغلب توسط برخی تحلیلگران به عنوان سال رونمایی از پلی‌استیشن 5 هم مطرح شده و گرچه این تحلیل‌ها نیز به صورت غیررسمی بوده‌اند، ولی آنچه قطعی است این است که «لست آو آس 2» یک بازی «انحصاری پلی‌استیشن 4» خواهد بود و بعید است که موعد انتشار آن به عرضه کنسول‌های نسل بعدی سونی موکول شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.