نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 07 بهمن 1397
ساعت 09:00

Santaolalla به موعد عرضه Last of Us 2 اشاره کرد

5 از 5

سازنده موسیقی متن بازی The Last of Us: Part 2، موعد عرضه این بازی را بسیار نزدیک می‌داند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی The Last of Us: Part 2 بدون شک، یکی از موردانتظارترین عناوین در دست ساخت در صنعت بازی است. این محصول بعدی استودیو ناتی داگ، مدت‌هاست که مورد توجه طرفداران واقع شده و تاکنون جزئیات مختلفی از آن، از جمله یک تریلر گیم‌پلی نیز پیرامون بازی منتشر شده است. با وجود همه این‌ها، سازندگان هنوز درباره تاریخ عرضه دقیق بازی اظهارنظر نکرده‌اند. در حالی که تاکنون گمانه‌زنی‌ها و شایعات مختلفی درباره موعد انتشار بازی به گوش رسیده، اخیرا آهنگساز اصلی این بازی، اظهارنظر جالبی درباره این نسخه و پیرامون تاریخ انتشار بازی کرده است.

گوستاوو سانتالولا (Gustavo Santaolalla) آهنگساز برجسته این بازی که کار ساخت موسیقی متن بازی اول را هم برعهده داشته، به تازگی گفته که این بازی به زمان انتشار خودش بسیار نزدیک است. این موسیقی‌دان آرژانتینی که این صحبت را در جریان کنسرت اخیر خودش در کویت بیان کرده، به حاضران گفت که بخشی از قطعات که قصد اجرای آن‌ها را دارد مربوط به بازی اول The Last of Us و مقدار بسیار کمی از آن‌ها هم به بازی The Last of Us 2 مربوط هستند. او سپس در ادامه اشاره خود به TLOU2 درباره زمان عرضه بازی نیز اظهارنظر کرد، و گفت که طرفداران «به زودی» می‌توانند شاهد عرضه بازی و تجربه آن باشند.

با توجه به این اظهارنظر و فاش شدن اینکه بازی قرار است «به زودی» منتشر شود، می‌توان گفت که فرضیات برای عرضه سال ۲۰۱۹ این بازی قوی‌تر شده است. در این رابطه، ناتی داگ البته هرگز تاریخ عرضه دقیقی مشخص نکرده و گرچه منابع مختلفی صحبت از عرضه سال ۲۰۱۹ این بازی کردند، ولی تاکنون این اولین بار است که یکی از عوامل پشت پرده ساخت این بازی، به موعد خیلی نزدیک برای انتشار بازی اشاره کرده است. مدتی پیش، ویدیوهای Sony Music نیز به این گمانه‌زنی‌ها دامن زده بودند و غیر از آن، یکی از خبرنگاران سابق IGN نیز پستی جنجال‌برانگیز، عرضه بازی را برای سال ۲۰۱۹ قطعی دانسته بود. او گرچه اندکی بعد پست خود را پاک کرد، ولی حتی اگر این اظهارنظر مبتنی بر منابع قوی داخل ناتی داگ هم باشد، باید در نظر گرفت که در فرایند ساخت بازی بروز اتفاقات پیش‌بینی نشده طبیعی است و در هر شرایط، درنهایت باید منتظر اطلاعیه رسمی از جانب ناتی داگ و سونی بود.

بازی «لست آو آس 2» هم‌اکنون توسط ناتی داگ برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دست توسعه قرار دارد، و تاریخ انتشار آن طبق اظهارات قبلی استودیو، تا زمانی که نزدیک موعد انتشار نشده باشد توسط ناتی داگ فاش نمی‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.