نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 01 شهریور 1397
ساعت 13:00

یوبی‌سافت در سال ۲۰۱۹ یک Assassin's Creed جدید عرضه نمی کند

0 از 5

یوبی‌سافت به تازگی عرضه یک بازی جدید از سری Assassin’s Creed را برای سال آینده رد کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به تازگی تایید کرده که پس از دو سال پی در پی عرضه بازی‌های جدید از سری Assassin’s Creed، در سال ۲۰۱۹ دیگر قصد عرضه یک بازی جدید از این سری را ندارد. صحبت‌های جدید که توسط ایو گیلموت رئیس این کمپانی بیان شده، نشان می‌دهد که یوبی‌سافت به جای عرضه یک بازی جدید از این سری، سال آینده قصد دارد به پشتیبانی از بازی امسال Assassin’s Creed Odyssey ادامه دهد و با عرضه متناوب محتواهای جدید برای آن، تا مدتی طولانی بازیکنان را در دنیای این بازی نگه دارد.

گیلموت در مصاحبه جدید خود در جریان رویداد Gamecom 2018 گفت:

درباره سری اساسینز، ما یک بازی [در سال ۲۰۱۸] داشتیم و یکی هم امسال داریم ... ولی قرار نیست برای سال آینده هم یک بازی جدید و تکامل‌یافته از Assassin’s Creed داشته باشیم ... این فقط به این خاطر بود که تیم بازی‌سازان جدا از هم کار می‌کنند و برای همین ما دو بازی داریم، که یک سال پس از سال دیگر برای عرضه زمان‌بندی شدند. ولی برای سال بعد شما یک بازی کامل و جدید از این سری نخواهید داشت.

گیلموت سپس درباره اینکه در صورت نیامدن بازی کامل از Assassin’s Creed طرفداران باید منتظر یک بازی فرعی باشند یا خیر پاسخ داد:

این نیز مطرح نیست ... چیزی که شما خواهید داشت عرضه انبوهی از محتواهای جدید برای بازی Assassin's Creed Odyssey است. سازندگان بازی واقعا چیزهای زیادی برای ارائه دارند و در یک روند منظم و روتین، روش‌های جدید برای بازی هم در پیش خواهد بود. پس وقتی شما امسال یک بازی Odyssey تهیه کنید، شما در واقع تا چند سال برای آن محتواهای جدید دریافت خواهید کرد.

گیلموت در پاسخ به سوالی دیگر، گفت که تصمیم توقف یک ساله و درنهایت عرضه بازی Assassin's Creed Origins درنهایت یک تصمیم درست و مناسب بود:

[زمانی که ایجاد شد] به تیم بازی‌سازان ما این امکان را داد تا واقعا چیزی که می‌خواهند را بسازند. جامعه طرفداران ما نیز پاسخ خوبی به این تصمیم داد و وقتی که می‌بینم چه کاری در بازی Odyssey می‌خواهیم ارائه کنیم، می‌دانم که آن‌هایی که از بازی اوریجینز لذت بردند از بازی اودیسه شگفت‌زده خواهند شد.

بازی Assassin's Creed Odyssey قرار است در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. وقایع این بازی، قرار است چند قرن قبل از بازی اوریجینز و در «یونان باستان» رخ دهد. در این بازی بازیکنان برای اولین بار امکان انتخاب میان دو شخصیت مرد و زن را در ابتدای بازی دارند و شاهد یک تجربه «کاملا نقش‌آفرینی و RPG» از جمله انتخاب دیالوگ، تاثیر انتخاب‌ها بر گیم‌پلی و پایان‌های متفاوت خواهند بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.