نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 12 فروردين 1398 - 09:00
0 از 5

احتمال عرضه بسته الحاقی نیویورک برای The Division 2

یک تابلو پوستر شهری در دیویژن 2، احتمال برگشتن به نیویورک را مطرح کرده است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یکی از بازیکنان بازی Tom Clancy’s The Division 2، به یک پوستر جالب در نقشه شهر واشینگتون دی‌سی برخورد کرده که احتمال بازگشت به شهر نیویورک را مطرح می‌کند. شهر نیویورک، محل شکل‌گیری وقایع داستان و گیم‌پلی در بازی اول The Division بود.

بدون شک بازیکنانی که موفق به تجربه این بازی شده‌اند با توجه به وجود انبوهی از محتواهای قابل بازی و یک دنیای بسیار غنی در The Division 2، تاکنون به عمق بسیار زیادی که در طراحی شهر صورت گرفته پی برده‌اند. در حالی که شهر واشینگتون دی‌سی همچنان و بعد از گذشت چندین هفته از عرضه بازی موارد کشف نشده بسیار زیادی را رونمایی می‌کند، اخیرا یکی از بازیکنان به یک ایستر اگ جالب برخورد کرده است. براساس این ایستر اگ که به یک پوستر شهری اشاره دارد، احتمال بازگشت به شهر نیویورک از این بازی به بازی اول را در ذهن ایجاد می‌کند.

این ایستر اگ اولین بار توسط یک کاربر Reddit به نام WillyPete فاش شده که یک پوستر شهری داخل بازی را با عنوان «NYC After Dark» نمایش می‌دهد. این بخش که با یک فونت درشت نوشته شده، در ادامه با فونتی کوچک‌تر به «یک بازگشت به سیب بزرگ (لقب شهر نیویورک) — ژانویه» اشاره دارد. با در نظر گرفتن دو نکته که سازندگان از قبل، عرضه محتواهای پس از عرضه زیادی را وعده داده بودند و همچنین علاقه Massive Entertainment، به مخفی کردن ایستر اگ‌های فراوان و موارد قابل کشف شدن در نقشه بازی، احتمالا منطقی باشد که عرضه یک DLC مرتبط با شهر نیویورک برای این بازی در نظر گرفته شود. در صورتی که این ایستر اگ به یک برنامه واقعی توسط سازندگان اشاره داشته باشد، می‌توان انتظار عرضه این بسته الحاقی در ژانویه ۲۰۲۰ (دی - بهمن ۹۸) را داشت.

division 2 nyc after dark dlc big apple 1080x456.jpg.optimal

اشاره به تاریخ ژانویه برای یک DLC احتمالی نیویورک، از طرفی با وعده‌های قبلی یوبی‌سافت و Massive Entertainment نیز هماهنگ به نظر می‌رسد، چون آن‌ها قبلا گفته بودند که محتواهای پس از عرضه بازی در سال اول، شامل یک بسته الحاقی بزرگ و اپیزودیک است که در قالب سه قسمت مجزا و با محتواهای اختصاصی خودشان منتشر می‌شود. تاکنون نام دو اپیزود به نام‌های «D.C. Outskirts: Expeditions» و «Pentagon: The Last Castle» فاش شده است با این حال نام اپیزود سوم که برای عرضه در فصل زمستان آینده و در بازه سال نو میلادی در نظر گرفته شده، هنوز فاش نشده است. از همین رو ممکن است نام این بسته الحاقی «NYC: After Dark» باشد که براساس ایستر اگ جدید، در ژانویه ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

گفتنی است که همه این گمانه‌زنی‌ها، به صورت شایعه هستند و تا زمان تایید رسمی فاقد اعتبار می‌باشند. با این حال اگر چنین بسته الحاقی در پیش باشد، درباره محتوای آن نیز می‌توان حد‌س‌هایی زد. بر این اساس، بازگشت به نیویورک می‌تواند در قالب ماموریت‌های داستانی جدید، لوکیشن‌های مستقل برای بخش PvP، یک دارک زون جدید یا یک بخش جدید Survival Mode باشد. در هر صورت، باید منتظر ماند و دید که یوبی‌سافت در آینده این گمانه‌زنی‌ها را تایید می‌کند یا خیر.

بازی «تام کلنسی: دیویژن 2» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.