نویسنده: آرمین صیامی زاده پنج شنبه، 08 فروردين 1398 - 21:12
4.67 از 5

بازسازی Resident Evil 3 زودتر از آنچه فکر می‌کنید عرضه خواهد شد

ظاهراً رزیدنت اویل 8 برای نسل بعدی برنامه‎‌ریزی شده است

بازسازی Resident Evil 2 همین چند ماه پیش منتشر شد و با بازخوردهای مثبت منتقدین همراه بود؛ ظاهراً پروسه‌ی بازسازی نسخه‌ی سوم این سری نیز به خوبی پیش می‌رود و این عنوان، زودتر از آنچه انتظارش را داریم عرضه خواهد شد.

سایت AestheticGamer که قبل از رونمایی رسمی از Resident Evil VII: Biohazard، اطلاعات صحیحی را از آن ارائه داده بود، اعلام کرد که بازسازی Resident Evil 3 توسط یک استودیوی خارجی ساخته می‌شود و نه به دست Capcom Division 1 که مسئول بازسازی نسخه‌ی دوم بود؛ همچنین به گزارش آن‌ها، این عنوان چیزی که بازیکنان انتظارش را دارند نخواهد بود.

Resident Evil 8 نیز دردست ساخت قرار دارد، اما ظاهراً مدت زیادی تا انتشار آن باقی مانده و بازی برای نسل بعدی برنامه‌ریزی شده:

این سری قرار است تا چند سال آینده تقریباً به شکل غیر مستقیم، سالانه عرضه شود؛ البته با توجه به دشواری‌های ساخت بازی، همیشه امکان تأخیر خوردن وجود دارد. مثلاً Resident Evil 8 کمی تأخیر خورده و باید بگویم که تا نسل بعد نباید منتظر آن باشید. چیزی که فعلاً مورد بحث است، REmake 3 هست ولی خب این عنوان...چیزی نیست که بیشتر مردم فکرش را می‌کنند؛ توسط تیمی که REmake 2 را توسعه دادند ساخته نمی‌شود، در واقع اصلاً داخل کپکام ساخته نمی‌شود. این که چه کسانی آن را می‌سازند بسیار جالب است، اما صحبت در مورد این موضوع را برای بعد می‌گذارم، به هرحال زودتر از چیزی که همه فکر می‌کنند منتشر خواهد شد.

با توجه به این‌که کمپانی کپکام هنوز چیزی را تأیید نکرده، نمی‌توان این صحبت‌ها را خیلی جدی گرفت. برای دنبال کردن آخرین اخبار مربوط به سری Resident Evil همراه بازی‌مگ باشید.

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1397
    نظرها: 38
    تشکر: 31
    تشکرشده: 29
    کنسول‌های بازی:

    امیدوارم درست نباشه و بعید هم هست که شایعه صحت داشته باشه. خبرهای رسمی‌تری که قبلا از کپ‌کام شنیده بودیم هم فکر کنم با این شایعه مطابقت نداره.

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    یعنی یک گروه مستقل دارن بازسازیش می کنن ؟ اگر اینجوریه که دقیقا سرنوشتی که برای توسعه دهنده های مستقل رزیدنت اویل 2 اتفاق افتاد به سر این هم میاد. امیدوارم خود کپکام و یک تیم درست و حسابی روی این بازی کار کنن . ترجیح می دم یک شاهکار باشه تا یک بازی مشکل دار که نمی تونه عطش علاقه مندان رو سیراب کنه. اگر قرار نیست که یک شاهکار مشابه ریمیک رزیدنت اویل 2 برای این جامعه ی قابل احترام و بزرگ طرفداری باشه،همون بهتر که عرضه نشه و خاطره ی فوق العاده ی این بازی رو خراب نکنه.
    پینوشت: چه عکس کاور خوبی. نمسیس چه خوش لباس شده :bsmile:

    ‏مهمان و ‏Faridfurious و ‏yaamato از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.