نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 04 ارديبهشت 1398 - 22:00
1.67 از 5

زمان عرضه‌ی نسخه‌ی ارزان قیمت کنسول نینتندو سوییچ اعلام شد

نسخه‌ی ارزان قیمت کنسول سوییچ در ماه ژودن عرضه خواهد شد

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس گزارشی که اخیراً توسط بلومبرگ منتشر شده، نسخه‌ی ارزان قیمت کنسول نینتندو سوییچ تا پایان ماه ژوئن عرضه خواهد شد؛ پیش از این The Wall Street Journal در گزارشی اعلام کرده بود که شرکت نینتندو قصد دارد دو مدل جدید از کنسول نینتندو سوییچ را روانه‌ی بازار کند که یکی از این مدل‌ها با «بهبود قابلیت‌ها» همراه بوده و مخصوص بازیکنان مشتاق است، گرچه قدرت سخت افزاری آن هرگز با کنسول‌های Xbox One X و PS4 Pro برابری نمی‌کند. مدل دیگر، از قیمت کمتری برخوردار بوده و برای بازیکنان عادی مناسب است؛ براساس این گزارش، جهت کاهش قیمت نسخه‌ی ارزان کنسول سوییچ، از برخی قابلیت‌های آن چشم پوشی شده، قابلیت‌هایی نظیر لرزش کنترلر.

در تاریخ 25 آوریل (برابر با پنجم اردیبهشت ماه)، شرکت نینتندو گزارش مالی خود را ارائه خواهد کرد، بنابراین بزودی شاهد صحت گزارشات منتشر شده از سوی Wall Street Journal و بلومبرگ خواهیم بود.

از جمله گزارشات دیگری که در در مورد کنسول سوییچ منتشر شده‌اند، عرضه‌ی این کنسول در چین به کمک شرکت Tencent است. انتظار می‌رود که در نمایشگاه E3 امسال، شاهد معرفی و نمایش کنسول‌های جدید شرکت نینتندو باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.