نویسنده: فرشاد سه شنبه، 03 ارديبهشت 1398 - 20:15
5 از 5

احتمالاً بزودی شاهد معرفی بازی جدید راک‌استدی خواهیم بود

احتمال معرفی بازی جدید راک‌استدی در تاریخ 26 آوریل

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همکاری استودیوی «راک‌استدی» (Rocksteady) و شرکت برادران وارنر منجر به خلق مجموعه بسیار موفق Batman Arkham شد، اما از زمان عرضه‌ی آخرین عناوین (Batman: Arkham Knight و Arkham Origins) این مجموعه، استودیوی راک‌استدی در سکوت خبری به سر برده و هیچ جزئیاتی در مورد پروژه‌ی بعدی آن‌ها ارائه نشد؛ تا به امروز شاهد ارائه‌ی شایعات زیادی در مورد پروژه‌ی بعدی این استودیو بوده‌ایم اما به لطف آن‌ها، اکنون می‌دانیم عنوان بعدی که این استودیو برروی آن کار می‌کند، ربطی به سوپرمن ندارد.

براساس گزارشات اخیر، بنظر می‌رسد که احتمالاً بزودی شاهد معرفی عنوان جدید راک‌استدی خواهیم بود؛ بتازگی تصویری در سایت 4chan منتشر شده که نشان دهنده‌ی عنوانی به نام Outlaws است و ظاهراً در تاریخ 26 آوریل (برابر با ششم اردیبهشت ماه) از آن رونمایی خواهد شد. برروی تصویر منتشر شده که در انتهای خبر شاهد آن هستید، شاهد برندهای تجاری DC Comics و Epic Games هستیم، البته وجود علامت تجاری اپیک گیمز کمی عجیب بنظر می‌رسد، این احتمال وجود دارد استفاده از موتور بازیسازی آن‌ها یعنی «آنریل» (Unreal) دلیل وجود علامت تجاری این شرکت باشد.

استایل تصویر منتشر شده ما را به یاد مجموعه بازی Arkham می‌اندازد و حتی در پس زمینه‌ی آن، شاهد حضور برج معروف وین نیز هستیم. براساس گزارش منتشر شده، بازی Outlaws شبیه به عنوان Destiny بوده و از Live Sercice و قابلیت co-op بهره‌مند است و در آن شاهد حضور قهرمانان و اراذلی از دنیای DC خواهیم بود.

همانطور که گفته شده، منبع گزارش و تصویر منتشر شده، سایت 4chan بوده است، بنابراین احتمال جعلی بودن آن وجود دارد، گرچه با توجه به سکوت طولانی مدت راک‌استدی، امیدواریم که در تاریخ گفته شده، آن‌ها دست به معرفی عنوان جدیدی بزنند.

Outlaws

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.