نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 12 آذر 1398 - 10:27
0 از 5

دنباله Spider-Man در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد

سال گذشته یکی از بهترین بازی‌های ابر قهرمانی چند سال اخیر به اسم Marvel's Spider-Man به طور انحصاری برای PS4 به عرضه رسید. این بازی توسط استودیوی Insomniac Games توسعه پیدا کرده بود که توانسته بودند به خوبی احساس یک Spider-Man واقعی بودن را به مخاطبان و طرفداران منتقل کنند. این بازی به موفقیت‌های تجاری و فروش بسیار زیادی نیز دست پیدا کرد و به خوبی توانست نظر منتقدین را هم به خودش جلب کند. بنابراین احتمال ساخت دنباله این بازی بسیار زیاد است اما بر اساس اطلاعاتی که به تازگی به دست آمده، به نظر می‌رسد این اتفاق بسیار زودتر از چیزی که تصور می‌کنیم رخ خواهد داد.

در پادکست Kinda Funny آقای Imran Khan، سردبیر ارشد سابق Game Informer، یک سری اطلاعاتی که از برخی منابع به دست آورده بود که نشان می‌داد دنباله این بازی بسیار محبوب و موفق در حقیقت برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است را اعلام کرد که احتمالا یک بازی بزرگ در تعطیلات ۲۰۲۱ برای سونی خواهد بود.

این ادعای بزرگی است و کسی که آن را هم مطرح کرده، فرد نامعتبری نیست. به هر حال این موضوع فعلا فقط در حد شایعه است تا ببینیم بعدا چه اطلاعات تکمیلی درمورد آن منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.