نویسنده: عرفان رحیمی صادق پنج شنبه، 14 آذر 1398 - 11:33
0 از 5

دنباله A Plague Tale در دست ساخت قرار دارد

عنوان A Plague Tale: Innocence یکی از بزرگ‌ترین غافلگیری‌های امسال بود. این بازی یک عنوان ماجراجویانه لذت بخش بود که داستان آن به بهترین شکل ممکن طراحی و نوشته شده بود و توانست بازی‌هایی که با بودجه‌های نه چندان هنگفت ساخته می‌شوند و دارای بهترین تجربه ممکن هستند را بار دیگر احیا کند. اکنون به نظر می‌رسد باز هم این کار را انجام خواهد داد چرا که زمزمه‌هایی مبنی بر در دست ساخت بودن دنباله آن به گوش میرسد.

شایعه اصلی از منبعی به اسم XboxSquad به بیرون درز کرد که ادعا کرده استودیوی سازنده این بازی یعنی Asobo در حال کار کردن روی دنباله این بازی است که احتمالا سال آینده میلادی معرفی خواهد شد و در تاریخ نامعلومی از اوایل سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد. در این راستا، EuroGamer درمورد این شایعه با ناشر این بازی یعنی Focus Home تماس برقرار کرد تا درمورد این شایعه از آن‌ها سوال کند. جالب است که آن‌ها تایید کردند که با Asobo در حال کار کردن روی یک بازی جدید هستند اما چیزی درمورد اسم آن اعلام نکردند. 

بله ما سال گذشته اعلام کردیم که در حال همکاری کردن با Asobo برای یک پروژه در آینده هستیم اما هرگز تایید نکردیم که این بازی دنباله A Plague Tale: Innocence یا هر بازی دیگری است. زمانی که فرصت این کار فراهم شود، ما جزئیات بیشتری درمورد این بازی اعلام خواهیم کرد.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.