نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 13 دی 1398 - 09:00
0 از 5

احتمالا اولین Nintendo Direct سال ۲۰۲۰ به زودی پخش می‌شود

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش تازه نشان می‌دهد که نینتندو ممکن است اولین رویداد نیننتندو دایرکت سال ۲۰۲۰ را در اوایل این سال برگزار کند.

نینتندو از سال ۲۰۱۱ تاکنون، میزبان یک برنامه اختصاصی به نام «Nintendo Direct» است که در جریان آن، خبرهای مرتبط با نینتندو نظیر معرفی بازی‌های جدید را اعلام می‌کند. آخرین مورد از این دست برنامه‌ها نیز حدود سه ماه پیش برگزار شد و در صورتی که این شرکت روند معمول و سنتی خود را در سال جدید هم حفظ کند، طرفداران می‌توانند منتظر نینتندو دایرکت بعدی در فصل زمستان باشند. با این وجود، یک گزارش تازه نشان می‌دهد که انتظار طرفداران برای این رویداد چندان طولانی نخواهد شد و Nintendo Direct بعدی قرار است در آینده‌ای نزدیک برگزار شود.

شایعه تازه، براساس یک پست توییتری است که فاش می‌کند GameStop فهرستی از SKU ها (شناسه کالا) را به صورت بدون نام لیست کرده که به شکل معمول، این نوع شناسه‌ها درست قبل از برگزاری یک رویداد نینتندو دایرکت فهرست می‌شوند. درحالی که فهرست لیک شده درست به نظر می‌رسد، ولی همچنان این احتمال وجود دارد که این شناسه‌های بدون نام به مواردی غیر از نینتندو ارتباط داشته باشد. گفتنی است که در صورتی که موارد مشابه قبلی در ماه‌ها و سال‌های اخیر را مد نظر قرار بدهیم، باید گفت که احتمال درست بودن این شایعه بالا است؛ خصوصا اینکه روزهای فصل زمستان است و نینتندو معمولا در این فصل یک رویداد نینتندو دایرکت برگزار می‌کند. شما در ادامه این توییت را مشاهده می‌کنید:

سیستم گیم‌استاپ دارد طبق معمول SKU های مربوط به قبل از نینتندو دایرکت را فهرست می‌کند.

ما سال ۲۰۲۰ را قدرتمند شروع می‌کنیم.

gamestop nd leaks

در صورتی که این شایعه درست باشد، فرصت خوبی برای گمانه‌زنی برای عناوین موردبحث در این نینتندو دایرکت به وجود می‌آید. یکی از احتمالات اصلی، نمایشی از Tokyo Mirage Sessions #FE Encore است چون تاریخ عرضه این بازی هم درست در ادامه همین ماه میلادی جاری است. یک بازی دیگر که براساس شایعات در ژانویه عرضه می‌شود، Animal Crossing: New Horizons که پخش تریلر جدید از این بازی نیز کاملا محتمل به نظر می‌رسد. با در نظر گرفتن اینکه بسته الحاقی پنجم شخصیت‌ها در Super Smash Bros. Ultimate طبق انتظار قبلی تاکنون عرضه نشده است، این احتمال مطرح است که این DLC هم در ادامه این ماه میلادی منتشر شود. در صورتی که این گمانه‌زنی درست باشد، این بازی نیز می‌تواند در نینتندو دایرکت بعدی حضور داشته باشد. مجددا لازم به ذکر است که موارد گفته شده، به صورت شایعه مطرح هستند و برای تایید باید منتظر خبرهای رسمی از جانب نینتندو بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.