نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 21 دی 1398 - 20:00
2.5 از 5

ممکن است تاریخ عرضه Assassin's Creed بعدی فاش شده باشد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ شایعه تازه‌ای وجود دارد که موعد عرضه بازی بعدی سری Assassin's Creed را در اواخر ۲۰۲۰ اعلام می‌کند.

شرکت یوبی‌سافت، آخرین بازی از مجموعه پرطرفدار و بزرگ Assassin's Creed را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد و طبق اعلام قبلی، این سری سال ۲۰۱۹ را بدون عرضه بزرگ پشت سر گذاشت. این شرکت گرچه تاکنون پیرامون عنوان بعدی صحبت رسمی انجام نداده، ولی حالا چندین ماه است که شایعات مختلفی در این ارتباط وجود دارد. عمده صحبت‌ها درباره یک بازی جدید در عصر وایکینگ‌ها است که با نام ادعایی Assassin's Creed Ragnarok مطرح است و البته همگی آن‌ها در حد شایعه یا گمانه‌زنی هستند. در یکی از جدیدترین موارد، اخیرا یک کاربر در 4chan اقدام به ارسال پستی کرده که جزئیات زیادی را از این بازی فاش می‌کند.

براساس ادعای جدید، این بازی هنوز معرفی نشده قرار است در روز ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۹ (۸ مهر ۹۹) عرضه شود. گفتنی است که این روز در کشورهای غربی مصادف با سه‌شنبه خواهد بود، و با در نظر گرفتن اینکه بازی‌های جدید به صورت سنتی در روزهای سه‌شنبه و جمعه در بازارهای غربی عرضه می‌شوند می‌توان این را یک احتمال منطقی درنظر گرفت. از دیگر ادعاهای مطرح شده در این پست، کاربر گفته که ویژگی آنلاین در Assassin's Creed Ragnarok برمی‌گردد و بازی از یک حالت کو-آپ ۴ نفره هم برخوردار خواهد بود. دنیای بسیار بزرگ جهان‌باز، و همچنین وجود ویژگی‌های نقش‌آفرینی هم برای بازی ذکر شده است. به گفته این کاربر، بازی قرار است در جریان رویداد رونمایی از کنسول پلی‌استیشن 5 در ماه بعدی میلادی (فوریه) رونمایی شود. این کاربر به علاوه دنیای بازی را با Assassin's Creed 4: Black Flag مقایسه کرده که اتفاقا آن بازی سال ۲۰۱۳ هم یک عنوان بین نسلی برای کنسول‌ها بود.

با در نظر گرفتن اینکه کاربر هیچ گونه مدرکی برای ادعاهایش مشخص نکرده، باید به صورت جدی این ادعاها را با تردید نگاه کرد. لازم به ذکر است که پست‌های ارسالی در 4chan معمولا شامل همین شرایط می‌شوند و نمی‌توان بیش از شایعه و گمانه‌زنی به آن‌ها توجه داشت. در مورد این پست، اما تاریخ رونمایی از بازی همزمان با رونمایی از کنسول PS5 در ماه فوریه پیش رو ذکر شده که به این ترتیب، مدت زمان چندانی باقی نمانده تا درباره درستی یا نادرستی ادعاها منتظر بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.