نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 17 خرداد 1399 - 12:00
0 از 5

یک اینسایدر از رونمایی Resident Evil 8 در رویداد PS5 خبر داد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک اینسایدر از احتمال بالای رونمایی از بازی Resident Evil 8 در رویداد پیش روی PS5 خبر داده است.

پس از عرضه دو بازی ریمیک از عناوین کلاسیک، طرفداران سری رزیدنت اویل احتمالا حالا بیش از هر زمان دیگر منتظر اعلام خبرهای جدید از بازی بعدی این سری از خط اصلی داستانی هستند. با توجه به عرضه Resident Evil 7 در سال ۲۰۱۷، گمانه‌زنی‌ها و شایعات زیادی درباره انتشار Resident Evil 8 برای سال ۲۰۲۱ وجود دارد. یکی از فعال‌ترین اینسایدرهایی که مدت‌هاست روی این تئوری اصرار دارد و رونمایی از RE8 در آینده نزدیک را قطعی می‌داند، AestheticGamer یا Dark Golem از کاربران ResetEra است که سابقه طولانی در لیک کردن اطلاعات داخلی از شرکت کپ‌کام و به خصوص سری رزیدنت اویل دارد.

AestheticGamer اخیرا در یک توییت جدید گفته که ۹۹ درصد اطمینان دارد که بازی Resident Evil 8 در رویداد پیش روی PS5 با محوریت بازی‌های این پلتفرم رونمایی خواهد شد. به گفته این اینسایدر، تمامی بازی‌های سری رزیدنت اویل در روز ۴ ژوئن مشمول تخفیف خرید در فروشگاه پلی‌استیشن شدند؛ درست همان روزی که سونی قرار بود رویداد PS5 را برگزار کند. لازم به ذکر است که رویداد PS5 البته با اعلام قبلی و با توجه به اعتراضات و اغتشاشات جاری در کشور آمریکا قرار است با تاخیر برگزار شود.

گفتنی است که AestheticGamer مدت‌هاست از رونمایی نزدیک RE8 و عرضه این بازی در سال 2021 می‌گوید و اشاره او به تخفیف خوردن بازی‌های سری، از جمله بیشترین تخفیف Resident Evil 7 از زمان عرضه تاکنون، درست در موعدی که رویداد PS5 قرار بود برگزار شود می‌تواند در نوع خود جالب باشد. تاکنون سونی یا کپ‌کام به صورت رسمی درباره این موضوع اظهارنظر نکردند و به این ترتیب تا زمان برگزاری رویداد، نمی‌توان با قطعیت این گزارش را درست دانست. در آخرین بروزرسانی مرتبط با تاریخ جدید رویداد PS5 با محوریت نمایش بازی‌های کنسول جدید پلی‌استیشن، سونی گفته که به زودی خبرهای جدیدی در این رابطه منتشر خواهد کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.