نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 18:00
0 از 5

ظاهرا Call of Duty Black Ops Cold War در رویداد PS5 معرفی می‌شود

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک اینسایدر شناخته‌شده سری کال آو دیوتی، اشاره کرده که Call of Duty 2020 در رویداد نزدیک PS5 معرفی می‌شود.

کمپانی اکتیوژن، به رسم اواخر هر سال در سال جاری نیز قصد عرضه یک بازی جدید از سری Call of Duty را دارد، و قبلا هم عرضه Call of Duty 2020 را تایید کرده بود. این شرکت، به علاوه به شکل سنتی معمولا در ماه میلادی می یا ژوئن در هر سال، بازی همان سال Call of Duty را معرفی می‌کند و به این ترتیب حتی با وجود بحران کرونا، به نظر به موعد رونمایی رسمی از این بازی نزدیک می‌شویم. پیرامون این بازی، هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نشده، ولی شایعاتی وجود دارد که این یک نسخه جدید از مجموعه Black Ops با عنوان Cold War است.

به تازگی Tom Henderson اینسایدر صنعت گیم و از لیک‌کنندگان شناخته شده سری Call of Duty، در یک پست توییتری اشاره کرده که طرفداران منتظر رویداد معرفی بازی‌های PS5 توسط سونی باشند. گفتنی است که سونی اخیرا برگزاری رویداد حدود یک ساعته‌ای را با محوریت بازی‌های قابل اجرا روی PlayStation 5 معرفی کرد که قرار است در روز ۴ ژوئن پخش شود. گفتنی است که اشاره Tom Henderson درنهایت یک خبر غیررسمی است و منبع لیک هرچقدر هم که اعتبار داشته باشد، همچنان به صورت شایعه درنظر گرفته می‌شود. جدای از این موضوع، اما رونمایی از Call of Duty 2020 در رویداد PS5 از بسیاری جهات منطقی به نظر می‌رسد و طرفداران بسیار پرشماری منتظر تماشای برنامه هستند. از طرفی اکتیویژن و سری Call of Duty، همواره رابطه تنگاتنگی داشتند و محتواهای انحصاری زیادی برای PS4 عرضه کردند. درنتیجه گرچه سونی به صورت مستقیم به حضور استودیو خاصی اشاره نداشته، ولی یک رویداد نسل نهمی پلی‌استیشن، می‌تواند برای معرفی بازی بعدی این سری ایده‌آل باشد.

برنامه اختصاصی سونی برای رونمایی از عناوین نسل نهمی PS5 در روز ۴ ژوئن (۱۶ خرداد - ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.