نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 14 دی 1399 - 12:00
5 از 5

نتفلیکس ظاهرا برنامه ساخت سریال براساس The Elder Scrolls را دارد

در جدیدترین اخبار و  شایعات  سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ اینسایدر صنعت فیلم و سینما اخیرا ادعا کرده که نتفلیکس قصد تولید یک سریال تلویزیونی براساس سری The Elder Scrolls را دارد.

سری The Elder Scrolls با حدود سی سال سابقه، یکی از مجموعه بازی‌های بسیار محبوب و شناخته شده در صنعت گیم است. از این مجموعه، تعدادی از پرفروش‌ترین و بهترین عناوین RPG تاریخ منتشر شده و عناوین زیادی از حتی سری بازی‌های دیگر نیز از آن‌ها الهام گیری داشتند. پیرامون این سری، اخیرا شایع شده که Bethesda ظاهرا مایل است تا با همکاری نتفلیکس اقدام به ساخت سریال تلویزیونی از The Elder Scrolls کند.

در این گزارش که اولین بار توسط Daniel Ritchtman از اینسایدرهای سینما و تلویزیون مطرح شده، ادعا شده که نتفلیکس قصد دارد تا سریالی براساس The Elder Scrolls تولید کند که از نظر بودجه و کیفیت ساخت قادر به رقابت با سریال The Witcher باشد. در رابطه با این اقتباس همچنین شایع شده که سریال نتفلیکسی از سری قرار است در سرزمین Tamriel جریان داشته باشد، که برای همه طرفداران کاملا شناخته شده است.

باید توجه داشت که تولید چنین سریالی هنوز توسط بتزدا یا نتفلیکس تایید نشده، و به این ترتیب این گزارش را فعلا باید به صورت شایعه و گمانه‌زنی درنظر گرفت. با این وجود ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که چنین احتمالی چندان هم دور از انتظار نیست. با ساخت سریال ویچر و تایید ساخت سریال‌هایی نظیر Resident Evil، نتفلیکس بیش از هر زمان دیگری به ساخت سریال اقتباسی از مجموعه‌های گیم علاقه نشان داده است. همچنین در گذشته جاناتان نولان و لیسا جوی سازندگان سری Westworld، تایید کرده بودند که در ساخت سریال تلویزیونی براساس سری Fallout با Amazon Prime همکاری خواهند کرد؛ موضوعی که نشان می‌دهد بتزدا نیز تمایل به ساخت سریال از فرنچایزهای خود را دارد. در نهایت باید منتظر ماند و دید که آیا این شایعه اخیر تایید می‌شود یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.