نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 01 بهمن 1401 - 16:00
0 از 5

بازی بعدی Tomb Raider احتمالا در ادامه سال 2023 معرفی می شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Crystal Dynamics حدود یک سال پیش به صورت رسمی تایید کرده بود که پروژه بعدی که قرار است روی آن کار کنند، نسخه اصلی و جدیدی از سری Tomb Raider خواهد بود. علیرغم اینکه از آن تاریخ تاکنون جزئیات بیشتری از این پروژه فاش نشده، به تازگی یک لیک‌کننده شناخته شده صنعت گیم یعنی Miller Ross ادعای تازه‌ای را مطرح کرده است. به گفته او، این پروژه مدتی هست که به شکل کامل وارد فاز توسعه شده و طرفداران در ادامه سال 2023 نیز می‌توانند منتظر رونمایی آن باشند.

انتشار این شایعه، در ادامه گزارش‌های اولیه و سرانجام تایید رسمی پیرامون توقف توسعه بازی Marvel’s Avengers بوده است. در این رابطه شایعات اولیه اشاره به توقف توسعه Marvel’s Avengers توسط کریستال داینامیکس داشت تا در ادامه، تیم توسعه کوچکی که روی این پروژه و ساخت آپدیت و محتواهای جدید برای آن کار می‌کردند نیز به تیم ساخت بازی بعدی Tomb Raider منتقل شوند. در هر صورت، Crystal Dynamics اخیرا توقف توسعه بازی Marvel’s Avengers را هم تایید کرد و به این ترتیب احتمال درست بودن ادعای Ross درباره میزان پیشرفت بازی بعدی Tomb Raider وجود دارد.

نکته مهم دیگر، به صحبت‌های چند ماه پیش Phil Rogers مدیرعامل کریستال داینامیکس مربوط است و او نیز وعده انتشار خبرهای بیشتر از Tomb Raider در سال 2023 را داده بود. با توجه به تایید اولیه، نسخه بعدی سری Tomb Raider قرار است با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 ساخته و Amazon Games نیز آن را منتشر خواهد کرد. براساس برخی شایعات، در این بازی شخصیت لارا کرافت حالا بسیار باتجربه‌تر خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.