نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 دی 1401 - 14:00
0 از 5

بخش داستانی Hogwarts Legacy احتمالا 35 ساعت طولانی باشد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ تا انتشار بازی Hogwarts Legacy مدت زمان چندانی باقی نمانده اما با توجه به فاش شدن غیرمنتظره artbook رسمی بازی، اطلاعات رسما تاییدنشده جالبی هم به تازگی افشا شده است. در این رابطه و در یک پست Reddit، اطلاعات جالبی برهمین اساس به اشتراک گذاشته شده که برای مثال اشاراتی به مدت زمان کلی بازی هم دیده می‌شود.

با توجه به این لیک، بازی Hogwarts Legacy از نظر داستانی می‌تواند شامل 35 ساعت گیم‌پلی باشد که این میزان طبیعتا برای افرادی که به بیش از تکمیل داستان، و در واقع 100درصد کردن بازی فکر می‌کنند نیز می‌تواند تا دو برابر یعنی به میزان 70 ساعت به طول بیانجامد. باید توجه داشت که این یک تجربه جهان‌باز و نقشه‌ای بزرگ از دنیای فانتزی هری پاتر است و درصورتی که این درزهای اطلاعاتی درست هم باشد، وجود 70 ساعت گیم‌پلی برای تکمیل کامل بازی چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد.

بازی Hogwarts Legacy در روز 10 فوریه (21 بهمن) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود. نسخه نسل هشتمی بازی برای Xbox One و PS4 با تاخیر در روز 4 آوریل (15 فروردین 1402) و نسخه نینتندو سوییچ نیز در روز 25 جولای (3 مرداد 1402) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.