نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 دی 1401 - 18:00
0 از 5

Xbox Developer_Direct احتمالا دو هفته دیگر نمایش پیدا می کند

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ پس از هفته‌ها گمانه‌زنی و شایعه، اخیرا Jez Corden از رسانه Windows Central ادعا کرده که با توجه به منابع دست‌اولی که دراختیار دارد، متقاعد شده که یک رویداد جدید ایکس‌باکس از نوع Xbox Direct به زودی برگزار می‌شود. به گفته او، چندین منبع آشنا و نزدیک به مایکروسافت از برنامه‌ریزی این رویداد که ظاهرا با نام Xbox Developer_Direct خواهد بود خبر دادند و ظاهرا این برنامه، قرار است در روز 25 ژانویه (5 بهمن) به صورت زنده پخش شود.

عناوین بزرگ و کم‌خبری از مایکروسافت هستند که شدیدا گمانه‌زنی از نزدیک شدن به موعد انتشار خبرهای جدید از آن‌ها وجود داشته است؛ به این ترتیب عناوینی نظیر Redfall، Forza Motorsport و Minecraft Legends می‌توانند در چنین رویدادی حضور داشته باشند. همچنین باید منتظر خبرهای جدید از ZeniMax Online Studios نیز باشیم و در مجموع، برگزاری چنین نمایشی می‌تواند فرصتی عالی برای خبرهای بیشتر از برنامه‌های ایکس‌باکس در سال 2023 باشد. لازم به ذکر است که این خبر گرچه از منبع شناخته شده‌ای منتشر شده، ولی مایکروسافت هنوز رسما آن را تایید نکرده و بسیاری از اطلاعات از جمله زمان برگزاری ممکن است تغییر پیدا کند و به این ترتیب، باید منتظر اطلاعات رسمی‌تر از جانب شرکت بود.

پیرامون عناوین آینده ایکس‌باکس، بازی Redfall جدیدترین ساخته استودیو آرکین اخیرا شایعه شده بود که در ماه می منتشر خواهد شد. از بتزدا نیز Starfield اخیرا رسما تایید شد که این بازی قرار است در نیمه اول سال 2023 عرضه شود. باید دید که مایکروسافت برای اطلاع‌رسانی و بازاریابی محصولات فرست پارتی ایکس‌باکس چه برنامه‌هایی پیاده خواهد کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.