نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 دی 1401 - 20:00
1 از 5

سونی احتمالا روی یک شوتر علمی تخیلی RPG با آنریل 5 کار می کند

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ پس از گذشت بیش از دو سال از عرضه جدیدترین کنسول بازی سونی یعنی PS5 و عرضه چندین بازی انحصاری بزرگ و باکیفیت، حالا عملا در دوره‌ای قرار داریم که اطلاعات چندانی از پروژه‌های بعدی این پلتفرم و ساخته‌های استودیوهای فرست پارتی شرکت اعلام نشده است. علیرغم این سکوت، به تناوب شاهد انتشار درزهای خبری، شایعات و مواردی از این دست نیز بودیم که در برخی موارد حتی مطرح شدن آن‌ها نیز جذاب به نظر می‌رسند. در همین ارتباط، به تازگی ویدیویی از گیم‌پلی یک پروژه اعلام نشده سونی در وضعیت pre-alpha منتشر شده که با توجه به منبع این درز خبری، به نظر می‌رسد که سونی مشغول کار روی یک بازی شوتر سوم شخص با حال و هوای علمی تخیلی و نقش‌آفرینی است. به گفته این لیک‌کننده، این بازی با موتور Unreal Engine 5 و توسط استودیو XDev با همکاری یک تیم بیرونی در دست ساخت است.

لازم به ذکر است که XDev یکی از تیم‌های فرست پارتی سونی مستقر در اروپا است. همچنین پیرامون وضعیت pre-alpha نیز این حالت به پروژه‌هایی گفته می‌شود که عملا در ابتدای شروع ساخت هستند و فاصله زیادی حتی تا شروع تست‌های مرحله بتا دارند. پیرامون همین درز خبری، اخیرا لیک کننده شناخته شده یعنی Dusk Golem نیز از طریق ResetEra فاش کرده که ویدیو فاش شده گرچه به دوره pre-alpha مربوط است، با این حال ویدیو قدیمی و این وضعیت مربوط به مدت‌ها پیش است، و وضعیت فعلی بازی حالا بسیار پیشرفت کرده است. او همچنین گفته که از این بازی در یکی از لیست‌های لیک شده از عناوین سونی که سال گذشته منتشر شده بود نیز نام برده نشده است.

مشخص نیست که این بازی در چه زمانی به صورت رسمی معرفی خواهد شد، و یا حتی به رسم پروژه‌هایی از این دست احتمال هرگز معرفی نشدن آن و لغو شدن بازی نیز وجود دارد. در هر صورت بهترین توصیه، صبر کردن تا موعد معرفی رسمی توسط سازندگان است تا به این ترتیب با قطعیت بیشتری بتوان درباره آن صحبت کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.