نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 08 بهمن 1401 - 14:00
0 از 5

یوبیسافت احتمالا روی دو پروژه جدید Far Cry کار می کند

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی یوبی‌سافت با توجه به مشکلات مالی، حواشی مربوط به فضای کاری و عدم اقبال مناسب از محصولات اخیرش برنامه‌های مختلفی را برای خروج از وضعیت فعلی دارد که در هسته آن، توجه بیشتر به فرنچایزهای محبوب‌تر آن‌ها در اولویت قرار می‌گیرد. پیرامون سری Far Cry که البته آخرین بازی این سری نیز آنچنان مورد استقبال واقع نشد، شایعات زیادی وجود داشته و برای مثال در سال 2021، جف گراب خبرنگار GamesBeat ادعا کرده بود که عنوان بعدی سری قرار است یک بازی کاملا آنلاین و لایو سرویس باشد.

پیرامون آینده سری، به تازگی Tom Henderson از اینسایدرهای شناخته شده صنعت بازی ادعای جدیدی مطرح کرده و گفته که شرکت به صورت همزمان روی دو بازی مجزای فار کرای کار می‌کند. او در توضیح بیشتر گفته که Far Cry 7 به عنوان یک بازی تک نفره و معمول از این سری در دست ساخت است و یک بازی جداگانه هم در فرمت چندنفره آنلاین از این سری تولید می‌شود. به گفته هندرسون، Far Cry 7 در شرکت با اسم رمز Project Blackbird و فار کرای نسخه آنلاین هم با اسم رمز Project Maverick شناسایی می‌شوند و تیم یوبی‌سافت مونترال نیز نقش پررنگی در هر دو پروژه دارد.

پیرامون پروژه Maverick قبلا نیز شایعاتی وجود داشت و ادعا شده بود که این بازی، یک شوتر آنلاین از نوع extraction-based است و وقایع آن در مناطق باز و آزاد در آلاسکا جریان دارد. در آن دوره ادعا شده بود که این پروژه هنوز چند سال با عرضه فاصله دارد و می‌توان گفت که هر دو بازی اگر با تاخیرهای داخلی مواجه نباشند قرار نیست تا قبل از پاییز 2025 منتشر شوند. در هر صورت باید توجه داشت که این گزارش‌ها به صورت غیررسمی بوده و تا زمان تایید نهایی توسط یوبی‌سافت، باید به عنوان شایعه درنظر گرفته شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.