نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 09 بهمن 1401 - 11:00
0 از 5

Starfield احتمالا به شکل کامل از ابتدا تا انتها قابل بازی است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت در طول چندماه اخیر، نقدهای زیادی را بابت سکوت خبری و عدم انتشار نمایش‌های جدید از بازی‌های فرست پارتی 2023 شنید و در پاسخ به این نقدها، مدتی پیش رویداد مخصوصی تحت عنوان Developer_Direct برگزار کرد. با توجه به بازخوردها، این رویداد درمجموع با واکنش‌های مثبتی از جانب طرفداران مواجه بود و عناوین معرفی شده توانستند تا حد زیادی انتظارات را برآورده کنند. با این وجود، بزرگ‌ترین بازی سال 2023 ایکس‌باکس، یعنی Starfield طبق اعلام قبلی در این رویداد غیبت داشت و مایکروسافت برای ادامه سال وعده برگزاری رویدادی اختصاصی فقط برای این عنوان را داده است.

پیرامون Starfield، اخیرا گزارش‌های غیررسمی منتشر شده که فاش می‌کند این بازی ممکن است به عرضه روز 23 مارس (3 فروردین) برسد، ولی این موضوع قطعی نیست. این ادعا که اولین بار توسط Jez Corden از Windows Central بوده، او در پاسخ به سوالی درباره اشاره به موعد انتشار 23 مارس توسط فروشگاه CD Keys گفته که این موعد قطعی نیست. به گفته او و براساس شنیده‌هایی که داشته، Starfield همین حالا هم از نقطه شروع تا پایان قابل بازی است، با این حال طبیعت این بازی به شکلی است که به خاطر وسعت بسیار عظیمی که دارد و چندین سیستم بین ستاره‌ای موجود در آن، زمانی که برای پولیش خوردن بازی و پیدا کردن و رفع مشکلات احتمالی وجود دارد نیز طبیعتا زیاد خواهد بود.

پیرامون استارفیلد، حساب اینستاگرامی آمریکای لاتین Bethesda اخیرا وعده داده بود که تاریخ انتشار این پروژه به زودی مشخص می‌شود. درنهایت باید منتظر ماند و دید که جزئیات بعدی مرتبط با بازی و تاریخ انتشار آن در چه زمانی اعلام می‌شود. Starfield درحال حاضر برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S و PC در دست توسعه است و مشترکین Game Pass نیز می‌توانند بازی را در روز اول انتشار دریافت کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.