نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 29 اسفند 1401 - 11:00
0 از 5

حالت Separate Ways احتمالا DLC پولی برای RE 4 Remake خواهد بود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ بازی موردانتظار Resident Evil 4 remake پس از مدت‌ها انتظار در کم‌تر از یک هفته دیگر عرضه خواهد شد و برخی رسانه‌ها نیز تاکنون نقدها و نمرات بررسی خودشان را منتشر کرده‌اند. بر این اساس این بازی تاکنون با استقبال گسترده منتقدین مواجه بوده و طرفداران را برای از راه رسیدن روز انتشار و تجربه آن بیش از پیش ترغیب کرده است. نکته مهم پیرامون عرضه بازی Resident Evil 4 remake در روز انتشار، عدم وجود برخی از مادها و حالت‌های قابل بازی در نسخه اورجینال است. در این رابطه البته کپ‌کام پیش از این تایید کرده بود که حالتی نظیر The Mercenaries که در بازی اصلی وجود داشت، قرار است در قالب بسته الحاقی رایگان عرضه شود. همچنین حالت VR بازی برای PlayStation VR2 نیز در قالب آپدیت رایگان منتشر خواهد شد.

علیرغم تایید عرضه این دو حالت در قالب DLC پس از انتشار، تاکنون صحبتی از عرضه حالت‌های دیگری که در بازی اورجینال وجود داشتند اما در نسخه ریمیک غایب هستند نشده است. در این رابطه، اخیرا لیک کننده شناخته شده این سری یعنی AestheticGamer یا Dusk Golem که سابقه طولانی و بسیار جالبی از انتشار اطلاعات درست از بازی‌های Resident Evil، مدت‌ها پیش از تایید رسمی آن داشته است گفته که حالت Separate Ways برای نسخه ریمیک در قالب بسته الحاقی پولی عرضه خواهد شد. به گفته این لیک کننده، دی‌ال‌سی Separate Ways به صورت پولی و احتمالا در ادامه همین سال 2023 عرضه می‌شود و قرار است از نظر عمق و محتوا نسخه طولانی‌تر و بهتری به نسبت اورجینال باشد.

Separate Ways در بازی اورجینال، یک حالت قابل بازی بود که پس از تکمیل بخش داستانی باز می‌شد و طی آن بازیکن کنترل کاراکتر Ada Wong را در اختیار می‌گرفت. در این حالت، نحوه درگیر شدن این شخصیت در وقایع بازی در قالب گیم‌پلی و داستان به تصویر کشیده می‌شد و درحالی که بسیار کوتاه‌تر از بخش داستانی اصلی بود، اما برخی ابهامات از خط اصلی داستانی را پاسخ می‌داد. با توجه به گزارش‌ها، علیرغم حضور شخصیت Ada در وقایع داستانی نسخه ریمیک، بازی جدید در روز عرضه فاقد حالت Separate Ways است و پیش از این نیز گمانه‌زنی‌هایی وجود داشته که بعدا در قالب DLC عرضه شود.

بازی Resident Evil 4 Remake در روز 24 مارس (4 فروردین 1402) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.