نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 11 دی 1402 - 21:00
0 از 5

سیستم اچیومنت ایکس باکس احتمالاً در سال ۲۰۲۴ تغییر پیدا می‌کند

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت ظاهراْ قصد دارد تا سیستم اچیومنت ایکس باکس را در سال ۲۰۲۴ میلادی را از پایه تغییر دهد.

اچیومنت‌های ایکس باکس برای مدت بسیار زیادی است که بدون تغییر به کار خود ادامه داده‌اند و نزدیک به دو دهه در خدمت کاربران ایکس باکس قرار داشته‌اند. مایکروسافت و ایکس باکس نیز به‌طور کلی دلیلی برای ایجاد تغییر نمی‌دیدند اما شواهد جدید حاکی از این هستند که به‌زودی تغییرات اساسی‌ای در این سیستم قدیمی اتفاق خواهد افتاد.

در همین راستا، گزارشات زیادی طی ماه‌های اخیر پیرامون تغییر یافتن سیستم اچیومنت ایکس باکس به اشتراک گذاشته می‌شد و در سپتامبر سال ۲۰۲۳ نیز گمانه‌زنی‌ها به احتمال تغییر کامل این سیستم و افزوده شدن اچیومنت‌های «پلاتینیوم» اشاره می‌کردند. اما از آن زمان تاکنون شاهد چنین تغییراتی در سیستم اچیومنت ایکس باکس نبودیم و مایکروسافت فعلاً دستی به سیستم قبلی خود نزده است.

اخیراً اما «Shpeshal Nick»، مجری پادکست XboxEra خبر داد که تغییرات گسترده‌ی این سیستم در سال جدید میلادی اعمال خواهند شد و مدت زیادی با رونمایی کامل ایکس باکس از سیستم جدید اچیومنتش فاصله نداریم. این مجری و افشاگر صنعت بازی‌های ویدیویی خاطرنشان کرده که گمانه‌زنی‌های زیادی را درباره‌ی نزدیک بودن معرفی تغییرات سیستم اچیومنت ایکس باکس شنیده است و انتظار دارد که حداقل مایکروسافت در سال ۲۰۲۴ از آن رونمایی کند، چرا که این‌گونه تغییرات باید از چندین فاز آزمایشی عبور کنند تا در نهایت به دست کاربران برسند.

تغییر پیدا کردن سیستم اچیومنت مایکروسافت جزو اصلی‌ترین خواسته‌های کاربران این پلتفرم به‌شمار می‌رود و سال‌هاست که بازیکنان از ایکس باکس تقاضای اضافه کردن اچیومنت الماس یا پلاتینیوم برای ۱۰۰ درصد بازی‌هایشان را کرده‌اند. علاوه‌بر این موضوع، مواردی مانند به نمایش درآوردن اچیومنت‌ها در پروفایل بازیکن با ظاهر مناسب، سیستم نظارت بهتر بر پیشرفت‌های بازیکنان در برخی از اچیومنت‌ها و همچنین راهی برای گزارش دادن اچیومنت‌های خراب یا آن‎هایی که دچار باگ شده‌اند، در میان لیستی از خواسته‌هایی است که کاربران ایکس باکس انتظار لحاظ شدنشان در تغییرات جدید سیستم اچیومنت را می‌کشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.